به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، سهراب سلیمی با اعلام این خبر اظهار داشت: سازمان در نظر دارد با بکارگیری ظرفیت های داخلی و خارجی گام های موثرتری در جهت آشنایی جامعه تجاری کشور با آخرین دستاوردهای بازاریابی کالا و خدمات کشور در زمینه های مرتبط بردارد.
وی افزود: با ایجاد تغییراتی در رویکرد سازمان توسعه تجارت ایران، نمایشگاه ها به مثابه بخشی از این بسته رویدادی تلقی شده و مجوز سازمان برای برگزاری بسته رویداد تجاری اعطا خواهد شد.
سرپرست دفتر خدمات اطلاعات تجاری گفت: این بستهها شامل برگزاری کارگاه های آموزشی، همایش های تخصصی، جلسات رو در رو (B2B)، تهیه فیلم و تیزرهای تبلیغاتی با موضوع معرفی صنعت مرتبط با موضوع نمایشگاه، برپایی غرفه های اطلاع رسانی در نمایشگاه های داخلی و خارجی و میزبانی از هیئت های خارجی بوده و سایر موارد که برای برگزاری در طول یک سال از سوی مجری متقاضی برنامه ریزی شده، صادر می شود.
سلیمی در پایان تأکید کرد: معیار صدور مجوز هر سال، ارزیابی رویدادهای تجاری برگزار شده و محاسبه امتیازات مربوطه خواهد بود.