به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این دو رویداد، پنجشنبه 11 اسفند، به صورت همزمان و با حضور نمایندگانی از پارک فناوری پردیس و پست بانک و نیز بیش از 300 نفر از فعالان حوزه استارتاپی، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد.
در این مراسم، 14 تیم استارتاپی از بین بیش از 80 تیم استارتاپی حاضر در مراسم در حوزه های سبک زندگی، سرگرمی، کشاورزی، سلامت و آموزش، به معرفی ایده، اندازه بازار، تیم و میزان سرمایه مورد نیاز پرداختند.
در ادامه، با رأی هیئت داوران، دو تیم در حوزه «کاربرد هوش مصنوعی در سبک زندگی» و «آموزش»، به عنوان برندگان رویداد شناخته شدند.
در این رویداد که آخرین دوره Irancell Meetup در سال 1401 بود، پلتفرم های ایرانسلی Y’ello Adwise و Y’ello Hub، همچنین پلتفرم جامع آموزش دانای ایرانسل، به شرکت کنندگان و تیم های استارتاپی معرفی شدند و ایرانسل حمایت همه جانبه خود از استارتاپ ها را با در اختیار قرار دادن زیرساخت های دیجیتال و به اشتراک گذاری تجربیات، اعلام کرد.
سلسله رویدادهای Irancell Meetup، با هدف ایجاد هم افزایی ایرانسل با کسب وکارهای نوپا و دانش بنیان در حوزه اولویت های سرمایه گذاری ایرانسل و شناسایی استارتاپ های مستعد در حوزه دیجیتال و بررسی سرمایه گذاری ایرانسل بر روی استارتاپ ها، برگزار می شود.
پیش از این، سه دوره از این رویداد، در شهرهای تهران و شیراز، برگزار شده بود.
رویداد ملی Inotex Pitch نیز از مهمترین رویدادهای استارتاپی کشور محسوب می شود که در این دوره، با حمایت ایرانسل برگزار شد.