در طراحی این کارت نقدی از رنگ استاندارد سازمانی و المان ها/ نمادهایی که معرف هویت سازمانی و برند بانک آینده است، بهره گرفته شده است.
نظام بانکی یکی از ضروری ترین بخش های اقتصاد کشور است و از جمله عوامل مهم برای سیستم بانکی، حفظ «نام تجاری» (برند) و ارتقای آن به شمار می رود. بر همین اساس، بانک آینده، به منظور بهره گیری از این ابزار قوی سازمانی برای تثبیت جایگاه ارزنده خود در ذهن مشتریان و هم وطنان گرامی، طراحی کارت نقدی جدید را با رویکرد بازنمایی ویژگی ها، نمادها و ارزش های سازمانی در دستورکار خود قرار داد.
کارت نقدی جدید بانک آینده با طراحی متفاوت و ظاهری متمایز، مزیت رقابتی این بانک در عرصه بانکی کشور و تأکیدی بر هویت سازمانی به شمار می رود. هویت سازمانی از منظر بانک آینده، ابزاری استراتژیک برای رسیدن به اهداف و چشم انداز پیش رو است که از جمله مهم ترین اهداف بانک آینده همواره رضایت مندی و ارزش آفرینی هر چه بیشتر برای مشتریان است.
از این پس مشتریان گرامی در سراسر کشور می توانند از کارت هایی با رنگ، نماد و هویت سازمانی ویژه بانک آینده، بهره مند شوند.