به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، امروز چهارشنبه 7 تیر 1402 و در چهارمین روز نمایشگاه بین المللی الکامپ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف ارائه خدمات و تجربه های ایرانسل در زمینه پشتیبانی مشتریان به سازمان ها و کسب وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ، شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا» را به عنوان پلتفرم Call Center as a Service، رونمایی کرد.
شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا»، سرویسی است که با هدف تحول فضای کسب وکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری مداری، خدمات برون سپاری مراکز ارتباط با مشتریان و توسعه نرم افزار را به کسب وکارها ارائه می کند.
از جمله مزایای سرویس شایا می توان به مرکز تماس هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی، نرم افزار کاربردی دستیار هوشمند و پلتفرم پیشرفته چت، ارزیابی مستمر کیفیت خدمات پشتیبانی، فضای آموزش حضوری و پلفترم آموزش آنلاین، تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته، گزارش دهی و ارائه داشبوردهای هوشمند آنلاین مدیریتی و… اشاره کرد که با هدف برون سپاری خدمات مرکز ارتباط، طراحی و اجرا شده است. ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با رویکرد برنامه جامع «تحول دیجیتال»، در سالن اصلی (38) و سالن 8و9 بیست وششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ شرکت کرده و آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، تا 8 تیرماه از ساعت 8 تا 16، به بازیدکنندگان و علاقه مندان معرفی می کند. غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402، مانند نمایشگاه های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن همراه 5G است و بازدید کنندگان می توانند کاربست های (use case) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.