به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,همزمان با آیین اختتامیه یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور، برگزیدگان این دوره سمپوزیوم در رشته های مختلف روابط عمومی در سطح استانی، ملی، جشنواره علمی، ترجمه کتاب و حامیان سمپوزیوم تجلیل شدند.
در دوازدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی، بر اساس رای هیات داوران، روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده، به عنوان روابط عمومی برتر در رشته «پژوهش ارتباطی» برگزیده و لوح یادبود دریافت نمود.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی، علاوه بر برگزاری دوکارگاه آموزشی تحت عناوین «چگونه کمپین طراحی کنیم؟» و «طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی در حوزه فرهنگ سازی» ، 8 مقاله برگزیده توسط هشت استاد ایرانی، آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی و هلندی نیز ارائه شد. همچنین طی هر دو روز برگزاری این رویداد علمی – آموزشی، در مجموع 650 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور، چگونگی طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی به ویژه در فضای مجازی را فرا گرفتند.
در این مراسم که جمعی از اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی کشور، پروفسور ساروخانی و همچنین رییس انجمن بین المللی روابط عمومی حضور داشتند، قطعنامه تهران درخصوص نحوه طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی، صادر شد. از دیگر برنامه های این سمپوزیوم، رونمایی از 11 کتاب روابط عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم و معرفی 55 برگزیده حوزههای علمی و عملی روابط عمومی در سال 1393 بود.
شایان ذکر است؛ پروفسور ساروخانی طی سخنانی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری یازدهمین دوره سمپوزیوم، شاهد گسترش رویکرد و عملکرد روابط عمومی ها بر پایه کمپین و اثربخشی بیشتر برنامه های ارتباطی باشیم.
خاطر نشان می سازد این رویداد درمرکز همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار شد.