پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 580787 تاریخ : 1400/02/30-09:57:04
,10027,
روابط عمومی ها زبان گویا و شیوای مفاهیم پیچیده صنعت بیمه هستند

رئیس کل بیمه مرکزی:

روابط عمومی ها زبان گویا و شیوای مفاهیم پیچیده صنعت بیمه هستند

روابط عمومی های شرکت های بیمه باید آیینه تمام نمای فعالیت ها و دستاوردهای این صنعت باشند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب، افزود: در عصر ارتباطات و انفجار ارتباطات در پیش گرفتن رفتار سنتی توسط روابط عمومی ها قابل قبول نیست.

رئیس کل بیمه مرکزی، رقابت در فضای ارتباطات را موضوعی قابل تامل ارزیابی کرد و افزود: روابط عمومی ها با نیازسنجی و سنجش ظرفیت ها باید به شرکتهای بیمه کمک کنند تا طرح های جدید و متناسب با نیاز بازار تهیه و عرضه شود.
وی جذب سرمایه های خرد مردم را از مهم ترین اهداف صنعت بیمه دانست و اظهار داشت: روابط عمومی ها می توانند با تکیه بر اصل اعتماد سازی و تبیین اهمیت امنیت روانی آحاد جامعه، مأموریت همگانی سازی محصولات بیمه ای را با جدیت بیشتری دنبال کنند.
رئیس شورای عالی بیمه، بلندپروازی با رعایت واقع گرایی را از ویژگی های روابط عمومی های کارآمد، نام برد و افزود: خلاقیت، نوآوری، درک ضرورت تغییر و بهره بردن از زبان ساده و گویا در انتقال مفاهیم پیچیده صنعت بیمه به آحاد جامعه یک ماموریت بزرگ برای روابط عمومی ها به شمار می رود.
دکتر سلیمانی با تاکید بر بازتعریف جایگاه روابط عمومی ها در صنعت بیمه از مدیران این واحد ها خواست تا با حساسیت و جدیت بیشتری وظایف و تکالیف خود را دنبال کنند.
رئیس کل بیمه مرکزی در پایان ضرورت انعکاس دستاوردها، معرفی محصولات نوین بیمه ای و تولید ایده و اندیشه را یادآور شد و از مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه قدردانی کرد.
شایان ذکر است در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه این صنعت برگزیدگان خود را در بخش های مختلف شناخت.
گفتنی است در آغاز این نشست که با حضور اعضای هیات عامل و مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه - برگزار شد دکتر داوود زارعیان – استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی – با قرائت بیانیه هیات داوران از نقاط قوت روابط عمومی های صنعت بیمه یاد کرد و استقلال رای هیات داوران را در انتخاب روابط عمومی های در رشته های مختلف، یادآور شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران