پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 618291 تاریخ : 1401/05/08-17:26:57
,1,
روابط عمومی ها در شرایط رقابتی امروز نقش مهم و حیاتی دارند

سرپرست بانک سینا در اولین همایش رؤسای دوایر روابط عمومی:

روابط عمومی ها در شرایط رقابتی امروز نقش مهم و حیاتی دارند

سرپرست بانک سینا در نخستین همایش آموزشی رؤسای دوایر روابط عمومی مناطق با اشاره به اهمیت موضوع افکارعمومی گفت: در شرایط رقابتی کنونی و جریان گسترده اطلاعات، نقش روابط عمومی سازمان ها در انعکاس فعالیت ها بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی افزود: توسعه شبکه های اجتماعی و تنوع رسانه ها در صورت عدم مدیریت مناسب افکار عمومی، می تواند موجب افزایش ریسک شهرت برای سازمان ها از جمله بانک ها شود.
وی به لزوم هدفمند کردن انتشار اخبار اشاره کرد و گفت: در حوزه روابط عمومی باید پوشش خبری مناسبی در انعکاس نقاط قوت بانک داشته باشیم و با پیاده سازی سیاست های ارتباطی و خبری مطلوب، به صورت هدفمند و حساب شده حرکت کنیم.
سرپرست بانک سینا مدیریت بحران و توجه به ریسک عملیاتی را از عوامل مهم در عملکرد حوزه روابط عمومی دانست و اذعان داشت: یک روابط عمومی اثرگذار و کارآمد باید قابلیت هایی نسبت به فهم مالی و زیرساخت حوزه CRM و مشتریان داشته باشد که لازمه به روز بودن در این حوزه، آموزش مستمر فعالان روابط عمومی در سازمان است.
در ادامه این همایش، سرپرست مدیریت امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا نیز به اهمیت حوزه روابط عمومی در سازمان ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی یک کار سلیقه ای و تشریفاتی نیست، بلکه جزئی از زنجیره ارزش اصلی سازمان است.
امیر لعلی افزود: روابط عمومی باید با برنامه ریزی صحیح و مدیریت درست افکار، اخبار را بدون جنجال آفرینی در راستای منافع سازمان و ذی نفعان به صورت شفاف منعکس سازد.
وی خوشنامی و برند سازمان را در جذب اعتماد مشتری مؤثر دانست و خاطرنشان ساخت: روابط عمومی اصلی ترین حلقه ارتباط بین ذی نفعان یعنی سهامداران، مشتریان، کارکنان و نهادهای ناظر و رگولاتور است و ارتباط با هر کدام از این ذی نفعان اگر دچار خدشه شود، برای برند و خوشنامی سازمان مخاطره آمیز است.
سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا، رؤسای دوایر روابط عمومی مناطق را بازوی کمکی مدیریت سازمان در تحقق اهداف و خط مشی ها قلمداد کرد و گفت: امیدواریم با گستره حضور مؤثر روابط عمومی در مناطق مختلف کشور، شاهد توسعه فعالیت های ارتباطی بیشتر بانک سینا و شفافیت هرچه بیشتر آن باشیم.
حمداله جمالی، معاون برنامه ریزی بانک سینا نیز در این مراسم اظهار داشت: هر سازمانی که دارای نیروهای متخصص و حرفه ای در روابط عمومی باشد، حتی در مواجهه با رقابت شدید رقبا، می تواند پایدار بماند.
وی افزود: روابط عمومی در کنار بازاریابی می تواند نقش مهمی در جذب منابع، معرفی مناسب محصولات و خدمات، انعکاس نظرات مشتریان در راستای نوآوری و ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتری و... داشته باشد.
گفتنی است اولین همایش آموزشی دو روزه رؤسای دوایر روابط عمومی بانک سینا با هدف ارتقای سطح دانش، آگاهی و دانسته های همکاران در حوزه روابط عمومی به صورت کارگاهی و دعوت از اساتید برجسته برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران