پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 307884 تاریخ : 1396/08/10-17:07:17
,2,
روابط عمومی، مغز متفکر و موتور محرک سازمان

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:

روابط عمومی، مغز متفکر و موتور محرک سازمان

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد ابزارهای الکترونیکی و اقدامات در حوزه بانکداری دیجیتال بدون تلاش های روابط عمومی در معرفی این خدمات، موفقیتی کسب نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در دومین روز همایش مسئولان دوایر و کارشناسان روابط عمومی این بانک با اشاره به این که مفهوم و ابزارهای روابط عمومی طی نیم قرن اخیر با سرعت تغییر کرده است، گفت: بدون شک روابط عمومی چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای سازمان است.

وی با تاکید بر این که روابط عمومی باید به عنوان مغز متفکر و موتور محرک سازمان عمل کند، اظهار کرد: من به سنگینی وظایف و پیچیدگی امور روابط عمومی آگاهم و به خوبی می دانم که درست یا غلط عمل کردن در حوزه روابط عمومی می تواند همه سازمان را تحت تاثیر قرار دهد.

به گفته وی، در دنیای کنونی هیچ ثروتی بالاتر از «داده» و «اطلاعات» نیست و این هنر روابط عمومی است که از اطلاعات موجود به درستی و در راستای بزرگ شدن سازمان استفاده کند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که ابزار روابط عمومی هر روز تغییر می کند و نباید از این فضا عقب ماند، اظهار کرد: روابط عمومی با چالش های زیادی رو به روست که یکی از آنها چالش رسانه است؛ چنین چالشی اگر چه ممکن است گاهی سازمان را به دردسر بیاندازد، اما می تواند نقاط قوت و ضعف سازمان را نیز به خوبی نشان بدهد.

وی ادامه داد: روابط عمومی تکمیل کننده همه اقدامات بانک به ویژه در حوزه آی تی است و این روند را می توان در معرفی و استقبال مشتریان از سامانه های «بام» ، «بله» و «کانون جوانه ها» به خوبی مشاهده کرد.

در ادامه این همایش،  حبیب الله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران نیز به بررسی چالش های نظام بانکی پرداخت و گفت: چالش های ساختاری مانند شرایط اقتصادی کشور یا دولتی بودن ساختارها، چالش های مالی مانند نرخ سود و ریسک اعتباری، چالش های اداری مانند تعدد قوانین و چالش داوری عمومی مانند فضای رسانه ای و اطلاع رسانی، عمده مواردی است که نظام بانکی با آن مواجه است.

به گفته رشید ارده، کارشناس روابط عمومی باید با انگیزه، حساس به مسائل، مسئولیت پذیر و باذوق باشد، چرا که بدون وجود این عناصر، حوزه روابط عمومی موفق نخواهد شد.

وی  با تاکید بر این که روابط عمومی نباید در افراد معدود متمرکز شود، بلکه باید از ظرفیت همه افراد علاقه مند در بانک و حتی خارج از بانک برای توسعه فعالیت های این حوزه بهره برد، ادامه داد: روابط عمومی باید از پوسته معمول و سنتی خارج شود و امکانات جدید مانند فضای مجازی را به درستی و با سرعت به کار بگیرد، چرا که حتی شکل رسانه ها هم مرتب در حال عوض شدن است.

در این همایش همچنین از مجتبی بشیری در روابط عمومی اداره امور شرق تهران، لیلا مقیمی در روابط عمومی اداره امور شعب استان البرز، داوود کفش خواه مقدم در روابط عمومی اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی و حمید رضا محمدی فرید در روابط عمومی اداره امور شعب استان قم به عنوان همکاران برتر در این حوزه تقدیر شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران