پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 9904 تاریخ : 1392/08/04-11:43:29
,5,
روابط عمومی شرکت پتروپارس در سطح ملی برتر شد

روابط عمومی شرکت پتروپارس در سطح ملی برتر شد

روابط‌عمومی شرکت پتروپارس در میان 130 سازمان و نهاد از بخش خصوصی و دولتی به‌ عنوان روابط‌ عمومی برتر کشور در سطح ملی معرفی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,مراسم اختتامیه نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی ایران که اول آبان با حضور استاندار و رییس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از اساتید داخلی و خارجی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی از سراسر کشور برگزار شد،

روابط‌عمومی شرکت پتروپارس در میان 130 سازمان و نهاد از بخش خصوصی و دولتی به‌ عنوان روابط‌ عمومی برتر کشور در بخش «مهندسی فرهنگی» معرفی و تندیس ویژه سمپوزیوم به مهندس سیدهادی میرباقری اهدا شد.

این دوره از سمپوزیوم با حضور چند چهره معتبر علمی از دانشگاه‌های اروپا و آسیا، 29 مهرماه با پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی و با موضوع «روابط عمومی هوشمند، راهبردها، شیوه‌ها و ابزارها» آغاز بکار کرد و اول آبان با معرفی روابط عمومی‌های برتر در ? رشته عمومی و یک بخش ویژه، به کار خود پایان داد.

مدیر روابط عمومی شرکت پتروپارس کسب عنوان روابط عمومی برتر در بخش «مهندسی فرهنگی» را مرهون حمایت مدیرعامل و همراهی و پشتیبانی خوب همکاران شرکت دانست و اظهار داشت: کسب هر موفقیتی حاصل کار گروهی و تلاش همگانی است که این موضوع در فعالیت‌ها و اقدامات روابط عمومی، نمود بیشتری دارد.

مهندس میرباقری افزود: مخاطبان روابط عمومی عبارتند از تمام همکاران داخل شرکت و تمام ذی نفعان بیرون از سازمان؛ بنابراین بهترین برنامه‌ریزی‌ها، استراتژی‌ها و اقدامات فرهنگی نیز بدون همراهی آنان به مرحله اجرا نمی‌رسد و به نتیجه مطلوب نمی‌انجامد.

وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم با رویکردی جدید و نو برای تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: با نگاهی جدید و به روز شده، برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان، هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و دهه ولایت را در جهت مهندسی فرهنگی شرکت برنامه‌ریزی و اجرا کردیم که خوشبختانه رضایت عموم ذی نفعان را در پی داشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران