پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313547 تاریخ : 1396/10/20-18:01:06
,3,
روابط عمومی تثبیت کننده وجهه حرفه ای نظام بانکی است

روابط عمومی تثبیت کننده وجهه حرفه ای نظام بانکی است

موسسه اعتباری کوثر میزبان مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام بانکی کشور شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام بانکی کشور با حضور محمد علی کریمی مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، غلامرضا کاظمی دینان مشاور رئیس کل بانک مرکزی، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر، مدیران و کارشناسان روابط عمومی شبکه بانکی کشور برگزار گردید .

آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر ضمن خیر مقدم به مدیران و کارشناسان روابط عمومی و ابراز خرسندی از میزبانی کوثر در این نشست گفت: با توجه به اینکه نظام بانکی شرایط دشواری را سپری می نماید و مسیرهای پر پیچ و خمی را طی نموده، امیدواریم برگزاری نشست ها و همفکری های مدیران روابط عمومی، با اتخاذ تصمیم ها و واکنش های مناسب همراه باشد که در این صورت مسایل پیش روی نظام بانکی را کاهش داده و در نهایت شفاف سازی و آگاه نمودن مردم را به دنبال خواهد داشت.

جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با بیان نقش روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی گفت: بی تردید روابط عمومی ها به عنوان کانون مهم نظام ارتباطی و اطلاع رسانی با استفاده از ابزار هنر و بهره وری از دانش ارتباطات گرافیکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی، نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های عمومی جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی دارند.

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر افزود: مهمترین نقش روابط عمومی ها در صنعت بانکداری، کمک به تثبیت و ارتقاء وجهه حرفه ای نظام بانکی است. تلاش روابط عمومی ها باید بر هویت سازی و شفافیت نظام بانکی استوار باشد و سعی نمایند که این رسالت عظیم به درستی انجام پذیرد. مردم انتظار دریافت اطلاعات شفاف از بانک‌ها داشته و این وظیفه روابط عمومی‌ها است که با مشتریان صادق و شفاف باشند.

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر تاکید نمود: در شرایط موجود تنها بانک‌ها و موسساتی موفق به ماندگاری و تاثیرگذاری خواهند شد که بتوانند حرکت و مسیر خود را بر طول موج همراهی مشتری و افکار عمومی تنطیم نمایند و بتوانند در عرصه رقابت و ارائه خدمات بهتر و موثرتر حاضر شده و ایفای نقش نمایند.

محمد علی کریمی مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی با تشریح نقش روابط عمومی در اطلاع رسانی و حمایت از برخورد با موسسات مالی غیر مجاز گفت: با حمایت بانک مرکزی و کمک برخی بانک ها و موسسات اعتباری تا کنون 98 درصد سپرده های مردم پرداخت شده است .

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی تصریح نمود: نقش نظام بانکی در حمایت و کمک به بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در قالب ساخت مراکز درمانی، آموزشی، ارائه تسهیلات و غیره مطلوب ارزیابی می شود و این همدلی و همصدایی نظام بانکی در حمایت از مردم مناطق زلزله زده باید به مردم اطلاع رسانی شود .

وی آگاه سازی و اطلاع رسانی شفاف را یکی از نیازهای مهم نظام بانکی عنوان و بیان داشت: بانک ها و موسسات اعتباری در زمینه مسئولیت اجتماعی، حمایت از تولید و صنعت، کمک به اقتصاد کشور، اشتغال زایی و غیره فعالیت های بسیار خوبی داشته اند که باید مردم و همه ذینفعان را از آن ها مطلع نمود. این اطلاع رسانی به هنگام و موثر به افزایش اعتماد مردم به شبکه بانکی کشور می افزاید.

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران