پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669697 تاریخ : 1402/08/03-19:14:53
,10027,
روابط عمومی باید یک نهاد فرهنگ ساز باشد

رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه:

روابط عمومی باید یک نهاد فرهنگ ساز باشد

صنعت بیمه نیازمند بسترسازی مناسب برای توسعه و ترویج فرهنگ بیمه است و این مستلزم وجود روابط عمومی های پویا در صنعت بیمه است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی با حضور در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه با اعلام این مطلب افزود: علی رغم اقدامات و خدمات گسترده صنعت بیمه در راستای ایفای نقش حمایتی خود، اطلاع رسانی مناسب صورت نگرفته و هنوز برخی از هموطنان از مزایای بیمه بی اطلاع هستند.

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: توسعه فرهنگ بیمه نیازمند مدیران روابط عمومی پویاست که بستر مناسب را برای آگاهی و شناخت بیشتر مردم از محصولات بیمه ای فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه صنعت بیمه یک صنعت خدمت رسان و مردم محور است گفت: روابط عمومی ها باید با استفاده از شیوه های جدید تبلیغات، فرهنگ بیمه را در زندگی مردم به عنوان یک نیاز اولیه نهادینه کنند.
دکتر استادهاشمی همچنین بر استفاده از ظرفیت رسانه ها در راستای توسعه فرهنگ بیمه تاکید و گفت: مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه باید نسبت به تولید محتوا با رویکرد ساده سازی مفاهیم پیچیده بیمه ای اقدام و آن را در اختیار رسانه ها قرار دهند.
رئیس کل بیمه مرکزی همچنین نسبت به ضرورت راه اندازی مرکز جامع رسانه ای صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: سیاستگذاری ها و تمهیدات لازم برای ایجاد یک مجموعه جامع نگر فراهم شده که به زودی در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.
وی در ادامه بر تقویت نقش روابط عمومی ها از سوی مدیران عامل شرکت های بیمه تاکید کرد و گفت: کار روابط عمومی ها فقط به تهیه اخبار محدود نمی شود و مدیران روابط عمومی باید مطالبه گر و مدافع حقوق و اعتبار صنعت بیمه باشند.
رئیس شورای عالی بیمه با ابراز خرسندی از چابکی و چالاکی مدیران و کارکنان روابط عمومی شرکت های بیمه، نسبت به ضرورت برجسته سازی قابلیت ها و ظرفیت های بیمه ای کشور تاکید کرد.
وی در ادامه از برنامه های متنوع هفته بیمه و مراسم ویژه سیزدهم آذر _ روز ملی بیمه_ به عنوان یک فرصت بزرگ فرهنگ سازی یاد کرد و اظهار داشت: آگاهی بخشی روابط عمومی ها در کنار خدمات رسانی کیفی بخش های فنی می تواند نقش انکارناپذیری را در فرایند افزایش ضریب نفوذ بیمه ایفا کند.
رئیس کل بیمه مرکزی در پایان با تبریک مجدد روز آمار از مجموعه های روابط عمومی خواست تا با تکیه بر دو اصل فناوری و نوآوری در جمع آوری، پردازش و ارائه آمارهای کاربردی، اثرگذار باشند.
بر اساس این گزارش، مصطفی رئوفی _ مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی_ در نشست یادشده در خصوص اهمیت برنامه های اطلاع رسانی، فرهنگسازانه و مشارکت اجتماعی سخن گفت و نسبت به ضرورت همراهی شرکت های بیمه در برنامه های ویژه هفته بیمه، نمایشگاه های تخصصی و زنگ بیمه تاکید کرد.
گفتنی است در این نشست که قائم مقام بیمه مرکزی نیز در آن حضور داشت، مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه به طرح پیشنهادها و دیدگاه های خود پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 229
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران