در این رویداد که با حضور جمعی از مدیران روابط عمومی، اساتید دانشگاهی، صاحب نظران و کارشناسان حوزه ارتباطات، روزنامه نگاری و روابط عمومی برگزار شد، پروفسور ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات با بیان مطالبی بر اهمیت انتشارات و لزوم هماهنگی روابط عمومی ها با دانش و فناوری های روز از جمله هوش مصنوعی تأکید کردند.
گفتنی است، انجمن متخصصان روابط عمومی به عنوان یک انجمن تخصصی و حرفه ای، همه ساله جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را برگزار می کند. این جشنواره با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت های انتشاراتی در روابط عمومی، شناسایی و معرفی آثار شاخص و الگوهای برتر و فراهم سازی بستر مناسب برای عرضه آثار شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیت های انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی برگزار می شود.
لازم به ذکر است، جایزه ویژه «مدیریت ارتباطات الکترونیک» (سیستم اطلاعاتی امور روابط عمومی) در بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران نیز در خردادماه امسال به بانک آینده رسید.