پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635615 تاریخ : 1402/02/10-10:32:43
,1,
رضایت مشتریان از عملکرد کارکنان بانک سینا در شعب

نتایج نظرسنجی بیش از چهار هزار مشتری بانک سینا منتشر شد:

رضایت مشتریان از عملکرد کارکنان بانک سینا در شعب

نتایج نظرسنجی مرتبط با سنجش رضایت مشتریان شعب بانک سینا منتشر شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، امیر لعلی، مدیر امور روابط عمومی و مشتریان بانک سینا در توضیح چگونگی انجام این نظرسنجی گفت: رضایت سنجی مشتریان از طریق توزیع پرسشنامه حضوری در 17 منطقه بانک در سراسر کشور و 165 شعبه منتخب صورت گرفته است که نتایج بر اساس چهار هزار و 328 پرسشنامه مورد تحلیل قرار گرفتند.
وی افزود: بر اساس نتایج حاصله از این نظرسنجی، کارکنان بانک سینا در شعب در حوزه تعامل با مشتری امتیاز بسیار خوبی را با کسب امتیاز 4.77 از پنج به دست آوردند و مشتریان بر رفتار محترمانه همکاران این بانک با مشتریان، راهنمایی مشتری در کمال صبر و حوصله، توانمندی قابل قبول در پاسخ به پرسش های بانکی مشتریان و آراستگی و نظم همکاران شعب صحه گذاشنند.
مدیر امور روابط عمومی و مشتریان بانک سینا تصریح کرد: «اعتماد به بانک» موضوع دیگری بود که امتیاز بالایی در نظرسنجی از مشتریان کسب کرده است و نتایج حاصله نشان می دهد مشتریان نسبت به حفظ محرمانگی اطلاعات خود در بانک و امنیت بالای سامانه های بانکداری الکترونیک در بانک سینا اطمینان بالایی دارند.
لعلی ادامه داد: نتایج این نظرسنجی نقاط بهبودی نیز در خصوص لزوم افزایش تعداد شعب، توجه به فضای فیزیکی شعب، افزایش دستگاه های خودپرداز و موضوعاتی از این دست به بانک سینا ارائه کرده است که نتایج در کمیته های تخصصی بانک در حال پیگیری و اصلاح است.
گفتنی است رضایت سنجی مشتریان بانک سینا با هدف ارزیابی و سنجش عملکرد بانک در شش بُعد محصولات و خدمات، دسترسی و کانال های توزیع، شواهد فیزیکی شامل چیدمان شعب، آراستگی و ...، راحتی مشتری، اعتماد به بانک و تعامل کارکنان با مشتری با نظارت اداره ارتباط با مشتریان انجام شد.
ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش، پرسشنامه استاندارد 26 سؤالی شامل پنج سؤال جمعیت شناختی، 19 سؤال پنج گزینه ای طیف لیکرت و یک سؤال در خصوص شاخص مُروّجان خالص (NPS) بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران