پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352177 تاریخ : 1397/04/23-09:33:18
,1,
رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران

سامانه ارتباط مردمی وزارت اقتصاد اعلام کرد:

رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران

دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی با توجه به اعلانات سامانه ارتباط مردمی وزارتخانه، بر رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در ارائه خدمات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ در راستای اجرای تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری و تسریع در پاسخگویی به مردم و یکپارچه سازی رسیدگی به شکایات، سامانه ارتباط مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی از ابتدای سال جاری در شبکه بانکی عملیاتی شده و تمامی درخواست ها و شکایات مردمی مربوط به سیستم بانکی از طریق این سامانه ارسال می شود.

با بررسی های روزانه به عمل آمده از کارتابل سامانه مذکور در سه ماه نخست سال جاری، خوشبختانه هیچ گونه شکایات و درخواستی در رابطه با عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران ثبت نشده است.

شایان ذکر است، سامانه رسیدگی به درخواست ها و شکایات به منظور دریافت و بررسی درخواست ها، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی در چارچوب اختیارات و وظایف دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی اعم از بانکها، بیمه ها، مالیاتی، گمرک، بورس و غیره در جهت بالا بردن سرعت و دقت، پیشگیری از فساد اداری، ارتقاء کاری و سیستمی، شفافیت، رضایت ارباب رجوع و در نهایت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران