انوری تصریح کرد: ارائه نرخ های فنی و اخذ بهای خطر از مشتریان و پرداخت به موقع خسارت از اهداف شبکه فرآیندی مذکور بوده است. همچنین ارائه طرح های مختلف بیمه ای، بررسی ریسک ها به صورت حرفه ای ، ارائه مشاوره به مشتریان بزرگ در زمینه مدیریت ریسک و کنترل عوامل ایجاد خطر ، آموزش های سیستمی به شبکه فروش ، تقویت و بهینه سازی ساز وکار نیروهای صف ، هدایت شبکه فروش به سمت تحلیل نقاط ضعف و قوت ریسک های انتخابی از عمده اقدامات راهبردی در پیشرفت و رشد این رشته بوده است.
وی افزود: در سال گذشته، 2268 فقره حواله خسارت صادر شد . همچنین ضمن اعزام تیم های کارشناسی به مناطق زلزله زده شهرستان خوی و ارزیابی خسارت های وارد شده به اموال بیمه گذاران، خسارتی معادل 38/5 میلیارد ریال پرداخت کردیم.