به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان کنونی با ارائه خدمات با کیفیت در بانک شهر توانسته ضمن افزایش منابع، کمک بسیاری به تزریق منابع این بانک به سوی تولید و همچنین حمایت از توسعه و آبادانی شهرها باشد.
کیفیت و سرعت در خدمت رسانی باعث افزایش سپرده های مشتریان بانک شهر در سال گذشته به رقمی بالغ بر 194 هزار میلیارد تومان شده است. این درحالی است که جمع سپرده های مشتریان بانک شهر در سال1400 معادل 141 هزار میلیارد تومان بود.
برهمین اساس، جمع سپرده های مشتریان این بانک در سال گذشته نسبت به 1401، حدود 52 هزار میلیارد تومان رشد داشته است.