به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر؛ احمد درخشنده رشد منابع این بانک را طی 2 سال گذشته ، سنگ محک اعتماد عمومی به این بانک و افزایش آگاهیهای مشتریان به مزیتهای سپرده گذاری و سرمایه گذاری در بانک شهر عنوان کرد.
وی با تاکید بر رشد چشمگیر سهم سپرده گذاری شهروندان در بانک شهر، ادامه داد: خوشبختانه در بررسی آمار های موجود از وضعیت منابع بانک شاهد استقبال شهروندان شهرهای مختلف کشور و به خصوص کلان شهرها از سرمایه گذاری در بانک شهر بودیم.
سرپرست بانک شهر با بیان اینکه ارایه سبد کامل خدمات بانکی به مشتریان از روشهایی است که سالهاست بانکهای پیشرفته در برنامه های خود بهکار گرفته اند،افزود: بانک شهر با پیروی از این مهم توانسته است ضمن ارایه به روزترین خدمات به شهروندان شهرهای سراسر کشور در جلب اعتماد عمومی نیز گام های محکمی بردارد.
وی با تاکید بر اینکه بسیاری از بانکهای کشور در حال گذر از سیستم بانکداری سنتی به سوی بانکداری الکترونیکی هستند،گفت: خوشبختانه بانک شهر توانسته با عمر کوتاه فعالیت خود، به سرعت از این مرحله عبور کرده و به جدیدترین سیستمهای بانکداری الکترونیک مجهز شود.
درخشنده ادامه داد: در همین راستا، توسعه بانکداری الکترونیک، اعتمادسازی عمومی، سرمایه گذاریهای مطمئن و جذب منابع قابل توجه شهروندان در کنار ارائه خدمات نوین بانکی، از دلایل مهم رشد منابع مالی بانک شهر است.
وی با بیان اینکه بانک شهر با انگیزه هایی به دور از کسب سود و با هدف توسعه وآبادانی کلان شهرها همواره در کنار مدیریت شهرها و شهروندان قرارداشته است،خاطرنشان کرد: این بانک، هم اینک در کلانشهرهایی همچون شیراز، مشهد، قم، قزوین، اصفهان، تبریز، کرمان، ساری، اردبیل، کرمانشاه و سایر شهرها علاوه بر سرمایه گذاری، خدمات نوینی بانکی را به عموم هموطنان ارائه می دهد.
درخشنده تصریح کرد: بانک شهر، باوجود گذشت تنها چند سال از تاسیس آن، به یک مجموعه پشتیبان و موثر در هدایت برنامههای کلان شهرها تبدیل شده است.