وی افزود: با همت و تلاش جمعی همکاران، امروز رشد منابع بانک دی بالاتر از میانگین نظام بانکی قرار دارد که این امر در کنار بهبود سایر شاخص های عملیاتی مانند کاهش مطالبات منتج به افزایش سهم بازار بانک شده است.
سرپرست بانک دی یکپارچگی و تقویت فرایندهای حقوقی و وصول مطالبات را از مهمترین اقدامات بانک دی دانست و تصریح کرد: آمارها نشان می دهد که بانک دی طی یک سال گذشته با کاهش چشمگیر مانده مطالبات غیرجاری خود توانسته است جایگاه مطلوبی از حیث وصول مطالبات در شبکه بانکی کشور کسب کند.
قیطاسی با تأکید بر لزوم رعایت بخشنامه ها و ضوابط ابلاغی از سوی شعب گفت: سیاست اعتباری بانک دی اعطای تسهیلات خرد و کاهش ریسک اعتباری است که شعب می بایست با وحدت رویه در اجرای مفاد سیاست اعتباری در ارائه تسهیلات به مشتریان خرد، بالاخص به جامعه هدف بنیادشهید، در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان بکوشند.
سرپرست بانک دی با اشاره به لزوم پرستاری ویژه از مشتریان بویژه در ماه های پایانی سال تصریح کرد: در ماه های پایانی سال مراجعه حضوری مشتریان به شعب افزایش پیدا می کند که می بایست برای پرستاری مطلوب از مشتریان؛ نظارت بر شعب، بهبود کیفیت خدمات شعب و پرستاری از دستگاه های خودپرداز مدنظر باشد.
در ادامه این نشست اسماعیل جلیلی، عضو هیئت مدیره بانک، ضمن قدردانی از تلاش های همکاران ستاد و شعب گفت: با تصمیمات هیئت مدیره در افزایش اختیارات شعب، روند ماه های اخیر بانک نشان می دهد که حرکت بانک در رشد شاخص های عملکردی در مسیر مناسبی قرار گرفته است و باید با همت جمعی و اراده جهادی استمرار این روند را حفظ کنیم.
فریدون رشیدی، عضو هیئت مدیره، نیز تمرکز شعب بر ارائه تسهیلات خرد و جذب منابع ارزان قیمت را خواستار شد و تأکید کرد: روسا و همکاران شعب باید با توسعه نگاه خود به مقوله بازاریابی در زمینه ابزارهای تعهدی مانند ضمانت نامه و اعتبار اسنادی و افزایش درآمدهای کارمزدی کوشا باشند تا از این محل نیز شاهد افزایش سهم بازار بانک دی در شبکه بانکی باشیم.
همچنین همت الله حسین زاده، عضو هیئت مدیره که به صورت غیرحضوری در این وبینار شرکت کرده بود، در سخنان خود ضمن آسیب شناسی برخی از فرایندها در شعب گفت: تمامی ابزارهای مختلف جذب منابع در اختیار شعب قرار دارد که امیدواریم شعب با استفاده بهینه از این ابزارها و اختیارات خود بتوانند تا پایان سال جاری به روند رو به رشد منابع ادامه دهند.