پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 681679 تاریخ : 1402/11/30-18:28:25
,1,
رشد منابع بانک دی بالاتر از میانگین نظام بانکی قرار گرفت

سرپرست بانک دی مطرح کرد :

رشد منابع بانک دی بالاتر از میانگین نظام بانکی قرار گرفت

در نشست هم اندیشی مدیران صف و ستاد بانک دی که با حضور سرپرست بانک و اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد ستاد بانک به صورت وبینار برای روسای شعب تهران و استانها برگزار شد، دستاوردها و برنامه های بانک در ماه های پایانی سال تبیین شد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک دی؛ در این نشست علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، ضمن قدردانی از اعضای هیئت مدیره برای انجام بازدیدهای مستمر دوره ای از شعب گفت: با هماهنگی و یکپارچگی ایجاد شده در سطح ستاد و شعب بانک دی شاهد نتایج مناسبی در عملکرد بانک هستیم.

وی افزود: با همت و تلاش جمعی همکاران، امروز رشد منابع بانک دی بالاتر از میانگین نظام بانکی قرار دارد که این امر در کنار بهبود سایر شاخص های عملیاتی مانند کاهش مطالبات منتج به افزایش سهم بازار بانک شده است.

سرپرست بانک دی یکپارچگی و تقویت فرایندهای حقوقی و وصول مطالبات را از مهمترین اقدامات بانک دی دانست و تصریح کرد: آمارها نشان می دهد که بانک دی طی یک سال گذشته با کاهش چشمگیر مانده مطالبات غیرجاری خود توانسته است جایگاه مطلوبی از حیث وصول مطالبات در شبکه بانکی کشور کسب کند.

قیطاسی با تأکید بر لزوم رعایت بخشنامه ها و ضوابط ابلاغی از سوی شعب گفت: سیاست اعتباری بانک دی اعطای تسهیلات خرد و کاهش ریسک اعتباری است که شعب می بایست با وحدت رویه در اجرای مفاد سیاست اعتباری در ارائه تسهیلات به مشتریان خرد، بالاخص به جامعه هدف بنیادشهید، در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان بکوشند.

سرپرست بانک دی با اشاره به لزوم پرستاری ویژه از مشتریان بویژه در ماه های پایانی سال تصریح کرد: در ماه های پایانی سال مراجعه حضوری مشتریان به شعب افزایش پیدا می کند که می بایست برای پرستاری مطلوب از مشتریان؛ نظارت بر شعب، بهبود کیفیت خدمات شعب و پرستاری از دستگاه های خودپرداز مدنظر باشد.

در ادامه این نشست اسماعیل جلیلی، عضو هیئت مدیره بانک، ضمن قدردانی از تلاش های همکاران ستاد و شعب گفت: با تصمیمات هیئت مدیره در افزایش اختیارات شعب، روند ماه های اخیر بانک نشان می دهد که حرکت بانک در رشد شاخص های عملکردی در مسیر مناسبی قرار گرفته است و باید با همت جمعی و اراده جهادی استمرار این روند را حفظ کنیم.

فریدون رشیدی، عضو هیئت مدیره، نیز تمرکز شعب بر ارائه تسهیلات خرد و جذب منابع ارزان قیمت را خواستار شد و تأکید کرد: روسا و همکاران شعب باید با توسعه نگاه خود به مقوله بازاریابی در زمینه ابزارهای تعهدی مانند ضمانت نامه و اعتبار اسنادی و افزایش درآمدهای کارمزدی کوشا باشند تا از این محل نیز شاهد افزایش سهم بازار بانک دی در شبکه بانکی باشیم.

همچنین همت الله حسین زاده، عضو هیئت مدیره که به صورت غیرحضوری در این وبینار شرکت کرده بود، در سخنان خود ضمن آسیب شناسی برخی از فرایندها در شعب گفت: تمامی ابزارهای مختلف جذب منابع در اختیار شعب قرار دارد که امیدواریم شعب با استفاده بهینه از این ابزارها و اختیارات خود بتوانند تا پایان سال جاری به روند رو به رشد منابع ادامه دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران