پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 579025 تاریخ : 1400/02/07-11:04:43
,10028,
رشد شاخص های خدمات الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی

براساس ارزیابی سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام شد

رشد شاخص های خدمات الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی

سال گذشته، سازمان تامین اجتماعی بعد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین میزان رشد درشاخص های خدمات الکترونیک بین سایر دستگاه ها را دارا بوده است .

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، برای ششمین دوره متوالی، خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی را ارزیابی کرده است.

در این دوره ارزیابی یک هزار و439 خدمت و 5 هزار و467 زیر خدمت در بین 154 دستگاه اجرایی کشور از منظر 31 شاخص و 9 نشانگر مورد ارزیابی قرار گرفت. ارزیابی دوره ششم بر مبنای 4 اولویت سیاستی "دولت کاربرمحور، دولت شفاف ، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی " بر گرفته از مدل های بلوغ مرحله ای، مطالعات دولت الکترونیکی در اروپا و تجربیات ده کشور منتخب متناسب با شرایط کشور در EGDI ارزیابی سازمان ملل حوزه دولت الکترونیکی تبیین و اجرا شد.
سازمان تامین اجتماعی براساس نتایج کسب شده در ارزیابی مذکور که در راستای نیل به اهداف تعیین شده در دولت الکترونیک برگزار شده است، بعد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین امتیاز در ارائه خدمات الکترونیک بین سایر سازمان ها را دارا بوده است. این نتیجه، ناشی از التزام مواجهه موثر با اثرات و تبعات پاندمی کرونا ویروس در کشور و بهبود خدمات الکترونیک در این سازمان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران