به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تیم بله پیوسته به راحتی هرچه بیشتر کاربران خود در ارتباطات مالی و اجتماعی میاندیشد و و بر همین اساس علاوه بر امکانات کمنظیر مالی، خدمات با کیفیت پیامرسانی را نیز در اختیار کاربرانش قرار می دهد.
اکنون تعداد کل کاربران این اپلیکیشن سه میلیون و 380 هزار نفر است و 950 هزار نفر کاربر فعال ماهانه دارد.
امنیت، امکانات و کاربری آسان «بله» تا حدی است که علاوه بر کاربران، شورای عالی فضای مجازی کشور نیز این اپلیکیشن را یکی از اپلیکیشن های برتر کشور انتخاب کرد.
بر این اساس شورای عالی فضای مجازی کشور، پیام رسان بله را به عنوان یکی از سه پیام رسان داخلی برتر برای انجام مکاتبات، ارایه خدمات اداری، تبلیغات و استفاده نهادها و موسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی اعلام کرد.
اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.
در حال حاضر 20 بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند. خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبوض و خلافی خودرو، دریافت موجودی کارت، صورتحساب و... از دیگر خدمات بانکی است که در این اپلیکیشن ارایه می شود.