پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 693729 تاریخ : 1403/06/25-16:58:48
,15,
رایتل حامی ششمین دوره بوت کمپ اینترنت اشیا

رایتل حامی ششمین دوره بوت کمپ اینترنت اشیا

دومین گردهمایی سالانه فعالان هوش مصنوعی و پنجمین رویداد فیس کاپ با حمایت رایتل برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی رایتل، پنل تخصصی«کاربرد هوش مصنوعی در تلکام» با حضور صالح بنی اسد، مدیرارشد بازاریابی رایتل، مهدی معظمی پیرو، مدیر شبکه و سرویس های همراه اول، امیر صداقت نژاد، مدیرکل دیجیتال ایرانسل با راهبری مرتضی الیاسی، عضو کمیته راهبردی نکسترا در این رویداد برگزار شد و حاضرین به بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در اپراتورها و چالش های پیش روی آن، پرداختند.

صالح بنی اسد، مدیر ارشد بازاریابی رایتل با تاکید بر تاثیرات استفاده از ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی در بازاریابی داده محور، به راهکارهایی که رایتل در این زمینه به کار گرفته است، اشاره کرد.

بنی اسد گفت: اقدامات هوشمند و داده محور بازاریابی این اپراتور تلفن همراه به وسیله ابزارها و راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در بخش های دسته بندی مشترکین، قیمت گذاری داینامیک و ارائه بسته های شخصی سازی شده، پیش بینی رفتار و رویگردانی مشترکین، بهبود اثربخشی کمپین ها، تولید محتوای هوشمند و بیش فروشی (Up-selling) و فروش مکمل (Cross-selling) در حال توسعه و اجرا بوده که از اثرات آن می توان به افزایش بیش از 45 درصد متوسط درآمد دیتا به ازای هر کاربر در سال 1403 اشاره کرد. این در حالی است که مجوز افزایش تعرفه دیتا برای اپراتورهای تلفن همراه، معادل 34 درصد بوده است.

این رویداد در اکوسیستم هوش مصنوعی، کارآفرینی و نوآوری با هدف شبکه سازی بازیگران مؤثر و فعالان این حوزه برگزار شده است.

اولین دوره رویداد مذکور در مهر 1402 تحت عنوان بزرگداشت روز فناوری هوش مصنوعی و رونمایی از چهارمین دوره رویداد فیس کاپ برگزار شد که میزبان قشرهای مختلف این اکوسیستم و شرکت های دانش بنیان و فعال حوزه هوش مصنوعی بود.

رویداد فیس کاپ (FaceCup) با رویکرد بازشناسی چهره، با هدف ایجاد محیط رقابتی جهت شناسایی افراد و تیم های مستعد در زمینه بازشناسی چهره است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران