به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، روح الله نوریان مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: راهاندازی کامل سامانه سامگ در 31 شرکت گاز استانی، گام بلندی در جهت تحقق دولت الکترونیک و ارتباطات G2G و G2C بوده و موجب تسهیل ارائه خدمات به مشترکین گاز می شود.
وی افزود: با راه اندازی این سامانه و یکپارچه کردن فرآیندهای مربوط به حوزه مشترکین گاز در سطح تمامی شرکتهای گاز استانی، امکان مدیریت و پایش کیفیت ارائه خدمات و فرایندهای وابسته نیز فراهم میشود.
بر پایه این گزارش، جلسه آموزش راهاندازی این سامانه نیز در شرکت گاز استان قم با حضور سیدجلال نورموسوی رئیس امور تعرفه ها و قراردادهای مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.
در این جلسه، نورموسوی هم ضمن تشکر از شرکت گاز استان قم برای اعلام آمادگی اجرای آزمایشی این طرح، بیان کرد: با اجرای این طرح، تمامی خدمات مورد نیاز مردم و مشترکین به شرکت گاز از طریق سامانه های الکترونیکی و دفاتر پیشخوان به صورت شفاف، یکسان و قانونمند و بر اساس تعرفه های مقرر صورت می پذیرد.
وی ابراز امیدواری کرد با راهاندازی کامل سامانه سامگ، توسعه خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان دولت به بهترین وضعیت ممکن خواهد رسید.
در ادامه، علیرضا نصیری مدیرعامل شرکت گاز استان قم نیز ضمن تأکید بر پیشرو بودن این شرکت در ارائه خدمات الکترونیک و بهروز به مشترکین، از اجرای هرچه سریعتر این طرح در دفاتر پیشخوان استان قم خبر داد.