به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده، ویژگیهای منحصر به فرد این سامانه که مشابه آن در هیچ یک از برنامههای کاربردی بانکهای دیگر وجود ندارد، عبارت است از مسیریابی نزدیک ترین شعبه و اعلام وضعیت خودپرداز به مشتریان. این سامانه با فراهم کردن امکان جستجوی شعب و یا جستجوی شعبهای خاص از بانک آینده میتواند اطلاعات کلی از قبیل، نشانی، تلفن، نمابر را در اختیار مشتریان قرار دهد. علاوه بر این، امکان مشاهده وضعیت خود پرداز برای کاربران فراهم گردیده است.
کاربران میتوانند با مراجعه به سامانههایApp Store جهت آی پد و گوشیهای IOS و کافهبازار (جهت تبلت و گوشیهای اندروید)، با جستجوی کلماتی همچون، "بانک"، "آینده"، "بانک آینده" با حروف فارسی و یا لاتین به یافتن برنامه کاربردی "سامانه شعب آینده" از سامانههای ذکر شده اقدام نمایند .
برای آشنایی بیشتر با این خدمت جدید، به بخش
"نوآوری های آینده" تارگاه بانک آینده مراجعه نمایید.