پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314543 تاریخ : 1396/11/07-13:06:31
,1,
راه اندازی دومین پیشخوان الکترونیکی در استان همدان

راه اندازی دومین پیشخوان الکترونیکی در استان همدان

مدیرشعب استان همدان بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید بر رضایت مشتریان در استفاده از خدمات غیر حضوری و بازخورد مناسب طرح در هدایت مشتریان به سمت بانکداری مدرن، دومین پیشخوان الکترونیک این استان را در شعبه شهید مدنی کد 7410 راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانکداری الکترونیکی به معنای یکپارچه سازی بهینه کلیه فعالیت های یک بانک از طریق بکارگیری فن آوری نوین اطلاعات مبتنی بر فرآیندهای بانکی، منطبق بر ساختار سازمانی بانک هاست که امکان ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان را فراهم می کند.

استقرار نظام بانکداری الکترونیکی، مستلزم توجه به امکان پذیر بودن آن در محیط فنی، اقتصادی، مالی و نیروی انسانی است که از این حیث، باید به موارد فنی مربوط به در دسترس بودن سخت افزار، نرم افزار و آگاهی از چگونگی توسعه سیستم بانکداری الکترونیکی که جوابگوی نیاز مشتریان باشد، توجه ویژه داشت.

بانک قرض الحسنه مهر ایران با برخورداری از نیروی انسانی ماهر، متخصص و جوان و بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا، با هدف صرفه جویی در زمان مشتریان و مراجعین خود برای دریافت خدمات حضوری، به راه اندازی دومین پیشخوان الکترونیکی در استان همدان اقدام کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران