پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 462966 تاریخ : 1398/01/28-16:13:50
,10025,
راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر

راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر به منظور جلب اعتماد بیمه‌شدگان و مشتریان وفادار سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) را برای نخستین بار در صنعت بیمه راه‌‌اندازی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، نرم‌افزار مدیریت تجربه مشتری با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان وفادار و با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

احمدرضا عصاری تمایز در ارایه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیت‌های این مدیریت برشمرد و گفت: تمرکز بر مشتری‌مداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی موثر با ذی‌نفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعه‌هدف است.

وی تاکیدکرد: تحلیل رفتار مشتری و سنجش رضایت آنان توسط کارشناسان می‌تواند راهنمایی برای دستیابی به اهداف شرکت باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران