«افتتاح حساب» غیرحضوری در «نشان بانک» تنها پنج مرحله دارد که انجام آن بسیار ساده و سریع است. به این منظور، نخستین گام، الزام احراز هویت برای مشتری و دریافت گواهی امضای الکترونیکی است.
کاربر ابتدا باید اطلاعات شخصی خود را تکمیل کند. مطالعه و امضای قراردادها، مطالعه قوانین و شرایط قرارداد مربوط به نوع حساب انتخاب شده و امضای آن پس از تایید صحت محتوا گام بعدی است.
بارگذاری مدارک شامل تصاویر مربوط به شناسنامه و کارت ملی، پرداخت هزینه های لازم برای افتتاح حساب شامل تمبر، کارمزد و واریز وجه به حساب جدید نیز مراحلی است که کاربر باید از طریق تلفن همراه خود انجام دهد.
پس از طی موفقیت آمیز این مراحل، پیامکی حاوی اطلاعات حساب و پیام «فرایند افتتاح حساب با موفقیت به انجام رسیده است» برای مشتری ارسال خواهد شد.
مشتریان می توانند در صورت مشاهده خطای شهاب به شعب بانک مراجعه کرده و یا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 42739000- 021 تماس حاصل فرمایند