پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 575378 تاریخ : 1400/01/08-10:34:30
,2,
راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون در سال 1400 تشریح شد

از سوی مدیرعامل؛

راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون در سال 1400 تشریح شد

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در گفت وگویی رسانه ای، راهبردهای هفت گانه جهت تحقق اهداف و برنامه های این بانک در سال 1400 را عنوان و تشریح کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان در آغازین روزهای سال 1400، ضمن بازشماری دستاوردها و فعالیت های بانک توسعه تعاون طی سال 99، اهداف و برنامه های این بانک در سال جدید را تشریح کرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به سنت سال های اخیر در خصوص تدوین راهبردهای سالانه این بانک بر اساس 4 پیش شرط سلامت، صداقت، شفافیت و شجاعت، اظهار داشت: راهبردهای سالیانه درواقع ترسیم نقشه راه حرکت بانک در سال پیش رو خواهد بود و با ظرفیت های موجود در بانک توسعه تعاون از منظر برخورداری از دانش تخصصی بانکداری، منابع انسانی کارآمد و هماهنگی با فضای پولی و مالی کشور به یقین سال جدید، سال جهشی بزرگ برای بانک توسعه تعاون خواهد بود.

مهدیان با تأکید بر سرلوحه قرار دادن منویات رهبری و شعار امسال گفت: همچون سال های گذشته بی شک نخستین راهبرد بانک توسعه تعاون در سال جدید، «حمایت حداکثری از تولید، پشتیبانی عملی از تولیدکنندگان و کارآفرینان و رفع موانع و مشکلات اداری و کاهش بروکراسی»، با توجه به تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری در مسیر «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت تحقق بانکداری دیجیتال در صنعت بانکداری کشور، دومین راهبرد بانک توسعه تعاون در سال 1400 را «اهتمام ویژه در جهت تحقق بانکداری دیجیتال با اجرای دقیق و به هنگام پروژه ها و برنامه های مصوب» معرفی کرد.

وی با بیان اینکه اکنون و پس از پیاده سازی موفق بانکداری الکترونیک در بانک توسعه تعاون، امسال زمان اجرای کامل بانکداری دیجیتال در این بانک است، افزود: طی سال های اخیر گام های اولیه در این زمینه با موفقیت صورت گرفته و مقدمات کار فراهم شده است، همچنین مطالعات دقیق و گسترده ای در این زمینه از سوی همکاران صورت گرفته که انشالله امسال، سال استقرار بانکداری دیجیتال در بانک توسعه تعاون خواهد بود.

«توسعه تعاملات و هم افزایی با فعالان بخش تعاون با رویکرد ایجاد زنجیره خلق ارزش» راهبرد سومی بود که مهدیان به آن اشاره نمود و تأکید کرد: امیدواریم که در سال پیش رو با افزایش توان هم افزایی و امکان تعامل با عموم فعالان و ذینفعان بخش تعاون، نتایج مؤثر و ملموس تری را در رشد و بهره وری این بخش شاهد باشیم.

مهدیان همچنین «شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های منطقه ای و ملی در جهت تحقق اهداف بانک و مشتریان» را چهارمین راهبرد بانک توسعه تعاون در سال جاری برشمرد و افزود: با توجه به گستردگی و تنوع مواهب الهی و مزیت های گوناگون طبیعی و اقلیمی در استان های مختلف کشور، ضرورت دارد تا با تمرکز بیشتری نسبت به شناسایی این ظرفیت ها تلاش کنیم تا بتوانیم در حوزه های مختلف متناسب با ظرفیت و نیاز هر منطقه پاسخگوی مشتریان باشیم.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تأکید بر اهمیت اصل مشتری مداری در این بانک گفت: «افزایش رضایتمندی مشتریان و سایر ذینفعان بانک از طریق روان سازی فرایندهای اجرایی در بانک» از دیگر راهبردهایی است که برای سال جدید جزو برنامه های ما خواهد بود و بیش ازپیش تلاش خواهیم کرد تا باوجود همه بروکراسی های موجود در نظام اداری و بانکی کشور، هوشمندانه و چابک تر عمل کنیم، بر همین اساس برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته تا به صورت بهینه فرآیندهای اجرایی را در بانک روان سازی کنیم، البته در سال های اخیر گام های مؤثری در این زمینه برداشته شده و همکاران به ویژه مدیریت، تلاش ویژه ای در این زمینه مبذول داشته اند و بنا داریم در سال 1400 باقدرت و سرعت بیشتری این مسیر را ادامه دهیم تا رضایتمندی بیشتری نزد مشتریان فراهم سازیم.

مهدیان راهبرد ششم بانک توسعه تعاون در سال 1400 را «توسعه فرهنگ بانکداری، رعایت اخلاق حرفه ای و تکریم مشتریان» عنوان کرد و تصریح نمود: همواره تلاش کرده ایم که فرهنگ بانکداری مدرن را متناسب با شرایط روز در بانک نهادینه کنیم، با توجه به اینکه بانک توسعه تعاون جوان ترین بانک دولتی است که تنها در حدود 12 سال از زمان تأسیس این بانک می گذرد، این نیاز به طور مستمر وجود دارد که در فرهنگ سازمانی خود، فرهنگ بانکداری و رعایت اخلاق حرفه ای را به طور پیوسته توسعه دهیم.

همچنین به گفته مدیرعامل، «تنوع بخشی به خدمات، محصولات و توسعه بازار» هفتمین راهبرد بانک توسعه تعاون خواهد بود که با استفاده از ظرفیت های اعتباری نظیر اعتبارات اسنادی داخلی، ضمانت نامه، خرید دین و ... محقق خواهد شد.

مهدیان در پایان تصریح کرد: امیدوارم در سال جدید، این توفیق بیش ازپیش حاصل شود که بتوانیم انواع خدمات بانکی را روان تر، گسترده تر و متنوع تر به جامعه هدف عرضه نموده و مسیر توسعه? تعاون را در کشور هموارسازیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران