به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، موسی رضایی در این بازدید با اشاره به کسب رتبه اول بیمه البرز در شاخص های مهمی همچون سود و سرمایه گذاری در چهار ماه گذشته در صنعت بیمه از عملکرد خوب شبکه فروش مستقیم و غیرمستقیم قدردانی کرد.
وی بار دیگر با تاکید بر لزوم توسعه فروش بیمه های زندگی و توجه ویژه به آموزش نمایندگان در این حوزه، گفت: یکی از اصلی ترین عوامل حفظ روند رو به رشد شرکت، طراحی محصولات جدید و تمرکز بر فروش آن است که امروز شوکا را می توان مصداق بارز آن دانست.
مدیرعامل بیمه البرز رعایت اخلاق حرفه ای در بازار رقابتی بیمه را سرلوحه کاری بیمه البرز دانست و گفت: به دنبال جذب پورتفوی به هر قیمتی نخواهیم بود و باید از تمدید پورتفوهای زیان ده امتناع کنیم.
موسی رضایی خواستار ارائه خدمات سریع و دقیق به بیمه گزاران زیان دیده شد و تاکید کرد: جلب رضایت مشتریان بواسطه پرداخت به موقع و سریع خسارت بهترین تبلیغ برای شرکت است از این رو باید همکاران تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری هر چه بیشتر بکار بگیرند.
غلامرضا عزیزی و مجتبی قمری گل دو تن از اعضای هیات مدیره ، بهروز میرزایی رئیس دفتر مدیر عامل و هیأت مدیره و برخی از معاونین و مدیران ستادی بیمه البرز،مدیرعامل را در این بازدید همراهی کردند.