به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل بیمه کوثر در ابتدای این مراسم، ضمن تبریک این روز به فعالان و تلاشگران صنعت بیمه، تصریح کرد: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به مردم کشور عزیزمان در این عرصه را نصیب ما کرده است. اکنون وظیفه ماست که بی هیچ منتی و در نهایت تکریم، خدمات مطلوب و به موقع بیمه ای را به مردم شریف این مرز و بوم ارائه دهیم و با همراهی آنان در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی پیام آور آرامش و امنیت برای هم وطنان مان باشیم.
ابوالفضل آقادادی خاطرنشان کرد: امید است با راهبری نهاد ناظر و بهره مندی از سیاست های ارزش آفرین مدیران، نوآوری، خلاقیت و هم افزایی کارکنان و شبکه فروش خانواده بزرگ صنعت بیمه و همچنین استفاده از فن آوری های نوین و هوشمندسازی، زمینه های سرعت بخشی حرکت چرخ دهنده های صنعت پشتیبان ، آرامش بخش و اطمینان آفرین بیمه و در نهایت ایجاد توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی مردم فراهم شود.
وی افزود: شرکت بیمه کوثر با بهره گیری از تدبیر، تعهد، همدلی، هماهنگی و تقویت کارتیمی میان سرمایه های انسانی اعم از مدیران توانمند، کارکنان ارزشمند و نمایندگان پرتلاش و نیز فرهیختگی سهام داران توانست با افزایش سودآوری و هوشمندسازی عملیات بیمه گری و اکنون با نوید پرداخت خسارت برخط، رضایت ذی نفعان را بیش از پیش فراهم کند.
مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه هم افزایی و تبادل دانش و تجربه میان کارکنان ستاد و صف و نیز اعضای شبکه فروش دو هدف اصلی شرکت، رضایت مشتریان و سودآوری را محقق می کند و همچنین موجب تسریع در اجرای برنامه ها و بهبود نقشه راه معاونت ها و مدیریت های ستاد و صف می شود، گفت: جلسه های هم اندیشی باید با محوریت های مشتری مداری و اعتمادسازی، توانمندسازی کارکنان و شبکه فروش و نیز شفافیت و انضباط مالی به طور مستمر و به صورت برخط برگزار شود.
ابوالفضل آقادادی افزایش ارائه خدمات برخط را یکی از عوامل موثر در افزایش رضایت ذی نفعان برشمرد و بیان کرد: سامانه «بیمه کوثر من» با همدلی و همکاری اعضای خانواده بیمه کوثر راه اندازی و عملیاتی شد و با تکمیل این سامانه خدمات بیمه ای در بخش های صدور و خسارت بدون محدودیت زمانی و مکانی به اقشار مختلف ارائه می شود.
وی رعایت اصول اخلاقی و داشتن ویژگی های حرفه ای را برای نیروهای انسانی مهم دانست و افزود: این ویژگی های حرفه ای می تواند شامل توکل، تخصص، تعهد، تعلق، تداوم، تحول و تکامل باشد.
مدیرعامل بیمه کوثر در پایان با تاکید بر پایبندی یکایک کارکنان شرکت به شعار «خیر کثیر» گفت: از کارکنان شرکت ما با فرهنگ خاص «کوثری» انتظار می رود در انجام کارهای مختلف و تعامل با همه ذی نفعان، اعم از بیمه گذاران، بیمه شدگان، زیان دیدگان، نمایندگان، کارگزاران و حتی سهام داران، به نحوی عمل کنند که مخاطبان ما از هر قشری، طعم خدمت خوب و شایسته را بچشند و کرامتشان حفظ شود.