به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در دیدار روز گذشته محمدهاشم بتشکن با تعدادی از کارمندان روشندل مشغول به کار در بانک مسکن، مدیرعامل این بانک در جریان فعالیتها و دغدغههای نابینایان مشغول به کار و تحصیل نظیر مشکلات کمبود نسخههای صوتی کتابهای دانشگاهی و نیز مشکلات حملونقل این گروه از کارمندان که با توجه به شرایط خاص جسمانی، نیازهای ویژهای دارند قرار گرفت و برای رسیدگی به مشکلات آنها قول مساعد داد.
بتشکن با اشاره به رابطه دوستی خود با روشندلان در دوران تحصیل در دبیرستان و دانشگاه، تاکید کرد: برای من همواره توانمندیهای ممتاز و ویژه نابینایان جالب توجه بوده است. به رغم اینکه این افراد بنا بر حکمت خداوند که ما از آن آگاه نیستیم، از نعمت بینایی برخوردار نیستند، اما در مقابل عموم این افراد از استعدادهای شگرف و بهره هوشی بسیار بالایی برخوردار هستند.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به حضور برخی از روشندلان در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، خاطرنشان کرد: یکی از جایگاههایی که مشتریان ناراضی برای بیان درد دل و خواسته خود در اختیار دارند، واحد «Call Center» است که کارمندان این واحد باید از سعه صدر برخودار باشند.
بتشکن از برنامهریزی برای تبدیل واحد «Call Center» به «Contact Center» خبر داد و با بیان اینکه این مرکز قرار است در آینده ای نزدیک افتتاح شود، ابراز امیدواری کرد با ارتقا واحد «Call Center» شاهد دستیابی تمام عیار به شعار قدیمی بانک مسکن مبنی بر «بانک پاسخگو» باشیم.
کارمندان روشندل بانک مسکن نیز در این دیدار ضمن تشکر بابت در اختیار داشتن امکاناتی نظیر سیستمهای «صفحهخوان» که به تسهیل فرایند کار آنها کمک میکند، پیشنهاد دادند تجهیزات روزآمد دیگری همچون پرینتر بریل نیز تهیه شود که مدیرعامل بانک مسکن دستور پیگیری این درخواستها را صادر کرد.