پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 10274 تاریخ : 1392/09/26-12:18:53
,1,16,17,
دیدار مدیرعامل بانک اقتصادنوین از مرکز ارتباط نوین

دیدار مدیرعامل بانک اقتصادنوین از مرکز ارتباط نوین

مدیرعامل بانک اقتصادنوین در حاشیه بازدید از مرکز 24 ساعته ارتباط نوین، با همکاران این واحد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانکگ و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، حسن معتمدی مدیرعامل این بانک در این مراسم طی سخنانی گفت: در عصر حاضر لازم است پل ارتباطی مناسبی برای دسترسی مشتریان با سازمان‌های ارایه دهنده خدمات ایجاد شود که مرکز ارتباط با مشتریان از جمله این مراکز است.
وی گفت: بانک اقتصادنوین از معدود بانک‌های کشور است که نسبت به ایجاد مرکز 24 ساعته در تمام ایام هفته اقدام کرده که این مزیت رقابتی می‌تواند به ایجاد وجه تمایز بانک اقتصادنوین در عرصه بانکداری کشور کمک کند.
معتمدی سرمایه انسانی را سرمایه اصلی مرکز ارتباط نوین دانست و گفت: نحوه پاسخگویی و راهنمایی به تماس‌گیرندگان و پیگیری‌‌های لازم برای رفع موارد مطروحه توسط تماس‌گیرندگان با مرکز ارتباط نوین، زمینه رضایت‌مندی مشتریان را دو چندان خواهد کرد.
مدیرعامل در این مراسم با اشاره به دشواری‌های فعالیت در مرکز تلفن تاکید کرد: لازم است همکاران فعال در این بخش نسبت به ارتقای سطح دانش و توانایی خود اقدام کنند.
در بازدید مدیرعامل از مرکز 24 ساعته ارتباط نوین که معاونین فناوری اطلاعات، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها، طرح و برنامه و سرمایه انسانی و اداری و پشتبیانی حضور داشتند، احمدرضا سبزواری مدیرعامل مرکز 24 ساعته ارتباط نوین نیز جزییات فعالیت‌های این مرکز را تشریح کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 190
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران