به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ابوالحسن قورچیان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البر، در این دیدار گفت: اقدامات خوب و اثربخشی توسط سازمان تامین اجتماعی در بکارگیری فناوری های نوین در ارائه خدمات غیرحضوری انجام شده است.
قورچیان افزود:55 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که این رقم نشان دهنده حجم بالا و گستردگی ارائه خدمات به جامعه کار و تولید است.
وی خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت افزایش 50 درصدی حقوق این عزیزان را داشتیم و خوشبختانه رضایتمندی این عزیزان را در پی داشته و میتوان گفت این اتفاق از اقدامات شجاعانه مدیر عامل محترم سازمان بوده است.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز گفت : یکی دیگر از اقدامات مثبت سازمان تامین اجتماعی توقف صدور دفترچه ها بود که توقف صدور دفترچه ها باعث این شد که مخاطبان محترم سازمان تامین اجتماعی دیگر وقت خود را در صفهای گرفتن دفترچه هدر ندهند.
قورچیان در بخش دیگری گفت: با توجه به مشکلاتی که در عرصه صنعت بوده است رشد اشتغال روی داده به طوری که سه تا چهار درصد افزایش بیمه شده داشته ایم.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز گفت: امر متناسب سازی خوشبختانه باعث رضایتمندی کانون های بازنشستگی سراسر کشور شد و روسای محترم کانونها کتبا از دکتر سالاری تشکر خود را ابراز داشتند.
قورچیان در پایان گفت: با همیاری نمایندگان مجلس به این امور مهم دست پیدا کرده ایم و انشاالله در آینده بتوانیم این رابطه تنگاتنگ و صمیمی را حفظ نموده که از این ارتباط هرچه بیشتر مخاطبان سازمان بهره مند خواهند شد.