پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 596370 تاریخ : 1401/02/27-08:59:29
,2,
دکتر خورسندیان: روابط عمومی حرفه ای نیازمند طراحی الگوی اطلاع یابی و اطلاع رسانی از تمامی ذینفعان و فعالیت های یک سازمان است

در دیدار مدیرعامل با کارکنان روابط عمومی بانک صنعت و معدن مطرح شد؛

دکتر خورسندیان: روابط عمومی حرفه ای نیازمند طراحی الگوی اطلاع یابی و اطلاع رسانی از تمامی ذینفعان و فعالیت های یک سازمان است

دکتر خورسندیان: کارکرد روابط عمومی فقط اطلاع رسانی نیست ؛ روابط عمومی حرفه ای نیازمند جریان شفاف و دوسویه اطلاع یابی و اطلاع رسانی از تمامی ذینفعان و فعالیت های یک سازمان است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان در جلسه ای که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی با کارکنان روابط عمومی بانک و واحدهای تابعه آن، برگزار شد، از این بخش به عنوان عنصری سازنده در ایجاد ارتباط و تعاملات فکری، جمع آوری اطلاعات و تدوین برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان، یاد کرد و افزود: باید از قابلیت روابط عمومی ها در تصمیم سازی و برنامه ریزی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

وی ادامه داد: روابط عمومی در سیاستگذاری ، برنامه ریزی و استفاده از رسانه ها برای انعکاس اهداف و فعالیت های بانک به مخاطبان عام و خاص که شامل ذینفعان و تمامی افراد جامعه می باشد، نقش موثری دارد.
وی همچنین از نقش روابط عمومی در ارتباطات درون سازمانی و تقویت هرچه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران سازمان سخن گفت و خاطرنشان کرد: نقش روابط عمومی و امور مشتریان در ارتباطات برون سازمانی و افکارسنجی از همکاران و مشتریان به عنوان مهمترین ذینفعان بانک مهم و اساسی است.
دکتر خورسندیان جهاد تبیین و نقش روابط عمومی در شناساندن حقایق و ارزش های جامعه و خنثی سازی تبلیغات منفی رسانه های معاند را یکی از خطیرترین وظایف روابط عمومی ها برشمرد و تاکید کرد: روابط عمومی ها در این شرایط حساس باید منشاء امید به آینده و خودباوری باشند و اطلاعات درست که مبنای تصمیم گیریهای مهم اقتصادی هستند را منتشر نموده و با واقع بینی به تبیین تصمیمات و سیاست های دولت بپردازند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن ضمن اشاره به گسترش ضریب نفوذ فضای مجازی در تمام ارکان زندگی و افزایش قدرت رسانه ها در هدایت افکار عمومی اعلام داشت: کارکرد مهم دیگری که برای روابط عمومی مطرح است، تولید محتوای مناسب برای اقناع افکار عمومی و جلوگیری از بروز شایعات و ایجاد فضای منفی در سازمان ها و جامعه است و مدیریت بحران در سازمان و هدایت صحیح افکار و جریان اطلاعات در خلال شرایط غیر منتظره و حساس نیز از دیگر وظایف روابط عمومی هاست.
وی ضمن تاکید بر روحیه تعامل و همکاری بین همه بخش ها افزود: روابط عمومی های شرکت های تابعه با هم افزایی و استفاده از ظرفیتهای موجود برای اطلاع رسانی یکپارچه در خصوص اقدامات بانک صنعت و معدن، نهایت اهتمام خود را به کار گیرند و منشور همکاری در این خصوص تدوین نمایند.
در پایان این جلسه هر یک از کارکنان حوزه روابط عمومی و امور مشتریان این بانک و شرکت های تابعه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود در فضایی صمیمانه پرداختند و دکتر خورسندیان رهنمودهایی در خصوص این موارد مطرح نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران