/2017/7/13960503145854.jpg
با حضور کوین مورای معاون منطقه ای شورای جهانی صنایع دستی ؛
دومین کارگاه آموزشی توسعه و ترویج محصولات صنایع دستی با محوریت دستیابی به بازارهای داخلی و خارجی جدید ( تجارت الکترونیک ) برگزار می شود
دومین کارگاه آموزشی توسعه و ترویج محصولات صنایع دستی با محوریت دستیابی به بازارهای داخلی و خارجی جدید ( تجارت الکترونیک ) برای هنرمندان و صنعتگران ، فروشگاه های مجازی مرتبط با صنایع دستی ؛ با حضور کوین مورای معاون منطقه ای شورای جهانی صنایع دستی و به همت دفتر بین الملل و اداره کل توسعه اموزش و ترویج معاونت صنایع دستی روز چهارشنبه 4 مرداد ماه ، ساعت 10 صبح درسالن فجر سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،علی حاجی شیزری مدیر کل اداره توسعه اموزش و ترویج معاونت صنایع دستی با اعلام این خبر گفت: با بازگشت هیات ارزیابان یونسکو به تهران ، این برنامه آموزشی در ادامه کارگاه آموزشی سال گذشته با عنوان توسعه صنایع دستی( با محوریت دست یابی به بازارهای داخلی و خارجی جدید) برگزار می شودکه بصورت اختصاصی هدف آن ، آشنا کردن شرکت کنندگان با فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات مرتبط با صنایع دستی از طریق شبکههای کامپیوتری، شبکه های اجتماعی(بخصوص اینستاگرام) و اینترنت است تا شرکت کنندگان بتوانند با کمک مطالب علمی و تجربی ارائه شده ( ارائه الگوی چند کشور موفق در زمینه تجارت الکترونیک) در این کارگاه، هرگونه امور تجاری بصورت آنلاین و ازطریق اینترنت برای بازارهای داخلی و خارجی را انجام دهند .
وی در ادامه گفت: مدرس این کارگاه ، دکتر کوین مورای ، معاون منطقه شورای جهانی صنایع دستی و سر دبیر مجله گارلند و دانشنامه آنلاین صنایع دستی در منطقه آسیا – اقیانوسیه و مدرس دانشگاه ملبورن استرالیا است ، که با محوریت، روایت گری و قصه گویی بیان داستان هایی در خصوص محصولات صنایع دستی که تاثیر بسزایی در فروش آن شده است . ( ارائه تجربیات کشور ها) و بازار آنلاین تجارت الکترونیک و تاثیر آن بر صادرات صنایع دستی ( همراه با ارائه الگوی فروش آنلاین ) برگزار می شود.
یادآور می شود ، غادا هیجاوی رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی و کوین مورای معاون منطقه ای شورای جهانی صنایع دستی از 26 تیرماه برای ارزیابی از شهرهای ملی گلیم, گیوه و روستای ملی سفال کاندیدای جهانی شدن در ایران حضور داشتند و شرایط و محصولات این شهرها را مورد ارزیابی قرار دادند.