به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای فرهنگ سازی برای استفاده مفیدتر از زمان و در ادامه توسعه روش های تعاملی خود با مخاطبان و مشتریان از طریق پادکست، پیام ها را سریع تر در اختیار مشتریان و شنوندگان خود قرار می دهد.
«پادکست»های بانک ملی ایران با توجه به استقبال مردم به ویژه دارندگان گوشی های هوشمند در دو قالب «موج ملی» و «کافه داستان» منتشر می گردد.
«موج ملی» هر دو هفته یک بار به مرور خبرهای اقتصادی و بانکی مهم، معرفی خدمات بانک، برگزاری مسابقه از میان خدمات بانک، بیان نکات جذاب و اتفاقات جالب حوزه بانکی و ... می پردازد.
«کافه داستان» نیز روایت دنباله داری از خاطره خوانی یک نوه و پدربزرگ است؛ پدربزرگی که سال ها کارمند این بانک بوده و اکنون خاطرات او از زبان نوه اش خوانده می شود. این مجموعه داستان دنباله دار را به یاد قصه های دوست داشتنی و خاطره انگیز "ظهر جمعه"، در روزهای جمعه هر هفته از سایت بانک ملی ایران بشنوید.
شایان ذکر است «پادکست» هایی که از سوی بانک ملی ایران تولید می شوند، علاوه بر سایت بانک، در کانال اپلیکیشن «بله» و نیز صفحه «اینستاگرام» بانک قابل شنیدن و ذخیره سازی هستند.
«پادکست» بسته صوتی فشرده ای است که می تواند در هر زمان و هر مکان شنیده شود و در کوتاه ترین زمان، حجم قابل توجهی از اطلاعات را در اختیار مخاطب قرار دهد. بانک ملی ایران با طراحی راهکارهای تازه در قالب رسانه های دیجیتال، به دنبال حداکثر سازی تعامل با مخاطبان است تا از این مسیر علاوه بر اطلاع رسانی اقدامات، خدمات بهتری نیز به مشتریان ارائه کند.
با هم بشنویم