پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 248598 تاریخ : 1395/08/18-13:02:09
,10025,
دومین جلسه شورای هماهنگی نمایشگاه روابط‌عمومی برگزار شد

با حضور جمعی از مدیران و دست‌اندرکاران حوزه‌های روابط‌عمومی و تبلیغات

دومین جلسه شورای هماهنگی نمایشگاه روابط‌عمومی برگزار شد

دومین جلسه شورای هماهنگی نمایشگاه روابط‌عمومی صبح روز یکشنبه شانزدهم آبان ماه، به میزبانی اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات و با حضور مدیران و صاحبنظران حوزه‌های روابط‌عمومی و تبلیغات برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه رازی ، در ابتدای این نشست، سیدغلامرضا کاظمی دینان، رییس شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه روابط‌عمومی 1395 با تشکر از دست‌اندرکاران بانک صادرات به مناسبت میزبانی این نشست گفت: با توجه به اینکه امروزه رسانه‌های مجازی در بسیاری از امور به یاری ما آمده‌اند و باعث تسهیل در انجام فعالیت‌ها شده‌اند، برگزاری نشست‌هایی از این دست به بهانه‌ای برای دیدار اهالی روابط‌عمومی تبدیل شده است. تا به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و دغدغه‌های این حوزه بپردازند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز که به مناسبت در پیش بودن نمایشگاه روابط‌عمومی برگزار شده، سعی داریم تا ضمن هم فکری با صاحب نظران حوزه‌های روابط‌عمومی و تبلیغات ضمن دستیابی به راه‌کارهای مناسب، نسبت به معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای موجود در حوزه روابط‌عمومی کشور اقدام نماییم.علی جهانی، مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به عنوان سخنران بعدی ضمن عرض خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در جلسه، به ارایه گزارشی در خصوص فعالیت‌های صورت‌پذیرفته این بانک در طی ماه‌های اخیر پرداخت.جهانی در ادامه گفت: امروز و در این نشست بسیار خوشحالم که در جمع مدیران روابط‌عمومی در خصوص حوزه روابط‌عمومی صحبت می‌شود چرا که همانگونه که همگان اذعان دارند روابط‌عمومی به عنوان منعکس‌کننده فعالیت‌های سازمان خود به عنوان یکی از بخش‌های اصلی سازمان در معرض دید عموم قرار ندارد و لازم است تا با برگزاری نمایشگاه‌ها و نشست‌هایی از این دست نسبت به معرفی توانمندی‌های خود اقدام نماید.

امیرعباس تقی‌پور، عضو شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه روابط‌عمومی سخنران بعدی این نشست بود.

وی با اشاره به برگزاری این جلسه به عنوان دومین نشست شورای هماهنگی نمایشگاه روابط‌عمومی گفت: نمایشگاه روابط‌عمومی به عنوان یکی دیگر از تولیدات ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی که بعد از برگزاری یازده دوره همایش روابط‌عمومی الکترونیک، پنج دوره همایش روابط‌عمومی و صنعت، چهار دروه همایش حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، تولید بیش از هفتاد عنوان کتاب و انتشار ماهنامه و ویژه‌نامه‌های تخصصی در این حوزه، سعی دارد تا با ارایه رویکردی جدید در حوزه صنفی، نسبت به ارایه دستاوردهای بخش روابط‌عمومی به مخاطبان خود اقدام نماید.در ادامه علی شوقی‌بنام، دبیر این نمایشگاه ضمن ارایه گزارشی در خصوص نشست نخست این شورا، به فعالیت‌های صورت‌پذیرفته در خصوص برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه روابط‌عمومی پرداخت.دبیر نمایشگاه روابط‌عمومی گفت: برگزاری این نمایشگاه بصورت صنفی، علاوه به شأنیت‌ بخشیدن هر چه بیشتر به حوزه روابط‌عمومی، فرصت مناسبی است تا سایر سازمان‌های ارایه‌دهنده خدمات به روابط‌عمومی‌ها، ضمن دستیابی به بازارهای جدید نسبت به رفع نیازهای نهاد روابط‌عمومی در کشور اقدام نمایند.

سیدعلی جلالی نظری مدیرکل روابط‌عمومی بانک سپه، مجید نیک‌روان معاون روابط‌عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، حسن رضایی مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مجتبی نظری رییس مرکز ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ناهید مونسان مدیرکل روابط‌عمومی بانک سرمایه، منصور ساعی پژوهشگر حوزه ارتباطات، محمد تهرانی مدیر توسعه بازار شرکت پویا رسانه، جواد مقدسی معاون روابط‌عمومی بانک صادرات، محمد قیامتی مدیرعامل شرکت طرح باران، رامین امینی زارع مدیر روابط‌عمومی صندوق بیمه کشاورزی، علی جنگروی مدیر روابط‌عمومی فرمانداری تهران، مجید بهرامی معاون روابط‌عمومی بانک اقتصاد نوین، رامین رادنیا مدیر روابط‌عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سید مهدی محمدی مدیر روابط‌عمومی شرکت فرهنگ فیلم تهران، غلامرضا دیوسالار مدیر روابط‌عمومی شرکت صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، سورنا پیشداد مدیر توسعه بازار شرکت عصر دانش‌افزار، ایمان قربانی بخشدار بخش قلعه‌نو و از فعالان حوزه روابط‌عمومی، محمدرضا رضایی‌منش مدیر روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، سمیه محمدی مدیر روابط‌عمومی شرکت بیمه رازی، محمدرضا پارسیان رییس انجمن روابط‌عمومی دانشکده خبر و میثم طهرانی مدیرعامل مرکز تجارت دانش بنیان از دیگر حاضران در این نشست بودند که به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری نمایشگاه روابط‌عمومی پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران