به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور میکائیل عباسزاده سر ارزیاب و منصوریان و سهرابی ارزیابان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی و همچنین مسئولان و کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران برگزار شد، عباسزاده با بیان اینکه بزرگترین سرمایه این بیمارستان، نیروی انسانی خوب و متخصص است ، گفت: این موضوع در کنار تجهیزات به روز و با کیفیت توانسته است یک مجموعه خوب درمانی را به جامعه ارائه کند .
دکتر طباطبایی نماینده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی ضمن تقدیر از همکاری بیمارستان بانک ملی ایران درخصوص استقبال از فرایند اعتباربخشی و همچنین آمادگی ارائه خدمات مطلوب این واحد درمانی گفت: اعتبارسنجی و بهبود کیفیت ، موضوعی مستمر است و یکی از اقدامات خوب این بیمارستان، تهیه منشور حقوقی بیماران بوده که به بهترین نحو انجام شده است.
در ادامه این مراسم دکتر نوید نوبهار رئیس بیمارستان بانک ملی ایران ضمن قدردانی از حضور ارزیابان و همکاری مستمر کارشناسان دفتر بهبود کیفیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد در سال آینده کیفیت خدمات بیمارستان بانک ملی ایران ارتقای بیش از پیش داشته باشد .
در پایان سخندان مدیر داخلی بیمارستان بانک ملی ایران گزارشی از فرایند ارتقای کیفیت خدمات درمانی این بیمارستان ارائه کرد .