پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449523 تاریخ : 1397/12/01-19:39:03
,10027,
دقت و حساسیت در قراردادهای بزرگ بیمه ای یک ضرورت است

رئیس کل بیمه مرکزی:

دقت و حساسیت در قراردادهای بزرگ بیمه ای یک ضرورت است

برنامه ریزی طراحی راهبردی و هدف گذاری از الزامات توسعه بنگاه های اقتصادی به شمار می آید و به همین خاطر تفکر استراتژیک باید در شرکت های بیمه ای نهادینه شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی در بازدید از شرکت بیمه معلم با ابراز خرسندی از عملکرد این شرکت، گفت: با توجه به دانش فنی و ظرفیت های موجود در شرکت بیمه معلم و همچنین نیروی انسانی کارآزموده انتظار نهاد ناظر این است که سهمی بیش از سه و نیم درصد سهم بازار بیمه را به خود اختصاص دهد.

رئیس کل بیمه مرکزی بحث رقابت بین شرکت های بیمه را زمینه‌ساز خدمات رسانی بهتر صنعت بیمه ارزیابی کرد و افزود: رتبه بندی شرکت های بیمه به نوعی احترام به مشتری است و  از سوی دیگر می‌تواند بستر لازم را برای پویایی هرچه بیشتر صنعت بیمه آماده کند.

وی از جامعه فرهنگیان کشور به عنوان یکی از گروه های مهم هدف بیمه های زندگی یاد کرد و افزود علاوه بر بیمه های زندگی و درمان می توان از پتانسیل بالای جامعه فرهنگیان برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه استفاده کرد.

 رئیس شورای عالی بیمه با برشمردن ضرورت های توجه بیشتر مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت های بیمه به نرخ و شرایط قراردادهای بزرگ بیمه ای تصریح کرد: دقت و حساسیت کافی در هنگام عقد قراردادهای کلان می تواند ریسک صنعت بیمه را به میزان قابل توجهی کاهش داده و توانگری مالی شرکتها را در سطح مطلوبی حفظ کند.

دکتر سلیمانی توجه ویژه شرکت‌های بیمه به بازارهای خارجی از جمله عراق و آذربایجان را یک فرصت جدی ارزیابی کرد و گفت مبادلات بیمه‌ای دوجانبه باید حساب شده و با نظر گرفتن منفعت طرفین باشد و شرکت‌های بیمه می‌توانند با ورود به این بازارها وضعیت خود را بهبود ببخشند.

 گفتنی است در آغاز این نشست محمد ابراهیم تحسیری _مدیرعامل شرکت بیمه معلم_ ضمن خوش آمد گویی به رئیس کل بیمه مرکزی اعضای هیات عامل و همراهان وی گزارش کاملی از این شرکت را در سال‌های اخیر ارائه کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران