به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، در نشست هم اندیشی با مدیران شعب سراسر کشور با اعلام این مطلب و تشریح دستاوردهای این بانک در دو سال گذشته، بر لزوم جدیت و تلاش مضاعف همکاران صف و ستاد در مراقبت از دستاوردها و حفظ روند روبه رشد بانک تأکید کرد.
کریمی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان در تحقق اهداف عملیاتی شعب گفت: با همت و تلاش جمعی همکاران و درایت و راهبری هیئت مدیره، در مدت زمان کوتاهی شاهد اتفاقات مطلوبی در بانک بوده ایم، به گونه ای که رشد شاخص های عملیاتی نشان از حرکت کم نظیر بانک دی در نظام بانکی است.
مدیرعامل بانک دی، پاسداری و حراست از دستاوردهای کلیدی بانک را مهم ترین وظیفه مدیران ارشد و کارکنان دانست و افزود: دستاوردهای کلیدی بانک مانند کاهش زیان انباشته، قیمت تمام شده پول،NPL و کسری نقدینگی زمانی مؤثر واقع می شود که منتج از عملیات بانک باشد.
کریمی با اشاره به وضعیت فعلی نسبت مصارف به منابع در شعب تأکید کرد: نسبت مصارف به منابع شعب نیاز به بهبود دارد و شعب می بایست ضمن رعایت بهداشت اعتباری، انضباط مالی و در قالب سیاست های اعتباری مبادرت به تخصیص منابع کنند.
وی با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن دی جت و تبلیغات صورت گرفته برای آن گفت: با توجه به اکران گسترده تبلیغات اپلیکیشن دی جت، لازم است آموزش و بازاریابی این اپلیکیشن در شعب برای مشتریان به صورت ویژه در دستور همکاران قرار گیرد.
وی با اشاره به خدمات طراحی شده برای جامعه هدف بنیادشهید در بانک دی گفت: راه اندازی میزهای خدمت و امضای تفاهم نامه با پست بانک از جمله مهم ترین اقدامات بانک در تسهیل دسترسی جامعه هدف به خدمات بانکی است که امیدواریم با نظارت مؤثر شعب معین بر میزهای خدمت، دامنه ارائه خدمات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران گسترش یابد.
در پایان این نشست برات کریمی با اهدای احکامی، فریدون رشیدی را به سمت معاون اعتبارات و همت الله حسین زاده را به سمت معاون بانکی و بازاریابی بانک دی منصوب کرد.