به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، خاتونی در این مراسم با تقدیر از فعالیت ها، تلاش ها و مشارکت شرکت همراه اول و شرکت GSS به منظور ساخت و تولید این دستگاه اظهارکرد: در راستای سیاستگذاری های دولت محترم به جهت توسعه و رشد دولت الکترونیک، بانک ملی ایران تلاش می کند تا امکان سرویس دهی و خدمات نوین به مشتریان را به شیوه غیرحضوری و در بسترهای الکترونیکی با سهولت و اطمینان بیشتر فراهم کند.
وی هدف از تولید و ساخت این دستگاه هوشمند را عرضه خدمات شبانه روزی به کاربران و مشتریان بانک بدون مراجعه به داخل شعب و استفاده از سرویس های متعدد و جدید از جمله فروش سکه طلا، صدور کارت مجدد، فروش سیم کارت، تبدیل ارز و صدورکارت هدیه برشمرد.
مسعود خاتونی دراین مراسم با ابراز امیدواری به ارائه گسترده خدمات و سرویس های بانکی در آینده نزدیک به مشتریان گفت: در فاز نخست و تا پایان سال، 1500 دستگاه انواع کیوسک بر اساس نیازهای هر شعبه در سطح کشور جانمایی، نصب و راه اندازی خواهد شد.
معاون بازاریابی و امورمشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران نیز در این مراسم گفت: با راه اندازی دستگاه آنی بانک مشتریان بدون نیاز به مراجعه به شعب می توانند امور بانکی خود را انجام دهند.
عطوفی افزود: محیط این دستگاه به گونه ای است که مشتریان بدون صرف زمان و وقت، به راحتی و سهولت می توانند نسبت به دریافت خدمات بانکی مورد نظر خود اقدام کنند.