پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446417 تاریخ : 1397/10/30-09:25:54
,2,
دستور مدیرعامل برای کاهش دریافت کپی مدارک در شعب بانک ملی ایران

دستور مدیرعامل برای کاهش دریافت کپی مدارک در شعب بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران از کارکنان بانک خواست تا حد امکان دریافت کپی مدارک از مشتریان را کاهش دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی، دکتر محمد رضا حسین زاده با بیان این که امروزه استفاده بی رویه از کاغذ به یک مشکل اساسی در جهان و کشور ما تبدیل شده است، گفت: برای تولید کاغذ، درخت قطع می شود و این به زیان همه ماست.

وی افزود: در شرایطی که دنیا با سرعت زیاد به سمت فعالیت های دیجیتال حرکت می کند، دریافت کپی مدارک در سازمان ها که حجم زیادی از کاغذ را استفاده می کند، معنایی ندارد.

حسین زاده با اشاره به این که بانک ملی ایران همپای بانک های بزرگ جهان، هر روز در حال معرفی خدمات جدید دیجیتالی و اینترنتی مبتنی بر سامانه های غیرحضوری است، اظهار کرد: امروز پیام رسان بله، سامانه بام و اپلیکیشن 60 بسیاری از نیازهای مشتریان را بدون استفاده از کاغذ و بدون حضور فیزیکی در شعبه برطرف می کند.

به گفته وی، کاغذبازی و دریافت کپی مدارک در سازمان ها علاوه بر هدررفت سرمایه، معضلات بزرگی مانند بایگانی کردن و سختی دسترسی به آنها را ایجاد کرده است، در حالی که می توان همه مدارک مورد نیاز را به صورت دیجیتالی و حتی بر روی یک لوح فشرده از مشتری دریافت کرد.

 

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که روش کنونی باید به بهترین شکل اصلاح شود، گفت: کارکنان بانک ملی ایران باید تا حد امکان از دریافت اسناد کاغذی و کپی مدارک مشتریان خودداری کرده و روش های غیرکاغذی را جایگزین آنها کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 147
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران