وی ادامه داد: تماس های دریافتی امروز در سه بخش دسته بندی شد؛ بخش اول سوالات مرتبط به حوزه سرمایه انسانی که پاسخگوی همکاران خود بودم، در بخش دوم پاسخگوی سوالات مشتریان خاص در رابطه با اعتبارات و بخش سوم سوالات در حوزه ای تی مطرح شد که نکات یادداشت و اقدام مقتضی برای پیگیری و رفع معضلات مورد نظر صورت گرفت.
بهکار مرام با بیان تاثیرات تجربه ارتباط مستقیم با مشتریان افزود: ارتباط امروز تجربه خیلی خوب و متفاوتی است چرا که پاسخگوی مشتریان از سراسر کشور بودم.
امروز در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران تلاش بر این است که با آرامش ، صبوری و همدلی پاسخگوی سوالات و انتقادات مشتریان و همکاران باشیم و با ارائه پاسخ ها و راهکارهای فنی و ویژه بتوانیم گره ای از مشکلات مشتریان خود باز کنیم.
احمد ملکی راد مدیر امور شعب منطقه 2 کشور نیز امروز با حضور در واحد ارتباط مردمی پاسخگوی تماس مشتریان بود.
ملکی راد بیان کرد: همواره پاسخگوی مکاتبات و تماس هایی که از جانب مشتریان ارجاع می شود هستیم اما این مهم که با اطلاع رسانی قبلی به مشتریان یادآوری می شود که واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران در کمترین زمان پاسخگوی مشتریان است و می توانند با مدیران ارتباط بی واسطه داشته باشند موجب اعتماد عمومی شده و برای ما نیز تجربه خوبی است.
مدیر امور شعب منطقه 2 کشور ادامه داد: بخش عمده تماس ها، مسائل و سوالات شخصی مشتریان بود و خداوند را شاکریم که فرصتی حاصل شد تا در جهت رفع مشکلات مردم گام برداریم و بی واسطه با آنها گفت و گو کنیم.
گفتنی است مدیران ارشد بانک ملی ایران از 17 شهریورماه با حضور در واحد ارتباط مردمی پاسخگوی مشتریان بوده و این حضور تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.