پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:به منظور ارزشآفرینی برای تمامی ذینفعان بانک، به?ویژه برقراری ارتباط دوسویه با مشتریان، هم?چنین هماهنگسازی شعب بر اساس استانداردهای مورد نظر، در جهت تقویت مثبت تصویر اجتماعی، ایجاد هویت مشترک و تثبیت نام تجاری بانک و همزمان، اصلاح ارتقای سطح کیفی خدمات و محصولات و بهینهسازی آنها، اجرای طرح «ناظران ویژه» در دستور این بانک، قرار گرفت.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,بانک آینده با اجرای طرح ناظران ویژه، درصدد است؛ با مهندسی معکوس فرآیندها، خدمات و عملکرد اجرایی، خود را از زاویه نگاه مشتری مشاهده نموده و ارزیابی و درک صحیحی از واقعیتها و انتظارات مشتریان داشته باشد تا در جهت تحقق کامل استراتژی اصلی بانک که "ارزشآفرینی برای مشتریان" است؛ به گونه عملی و مؤثر?تر، گام بردارد.
مأموریت اصلی ناظران ویژه، مشاهده پیوسته و ارزشیابی مستمر کیفیت عملکرد کارکنان بانک، به?ویژه شعب، هم?چنین نظارت نامحسوس بر نوع تعامل و رفتار همکاران با مشتریان و انتقال هرگونه نقص، عیب یا نارسایی در روند ارائه خدمات و محصولات، به مدیران و واحد?های ذیربط، بهصورت محرمانه و در جهت آسیب?شناسی و اصلاح فرآیندها خواهد بود.
شایان ذکر است؛ مشارکت در این طرح به صورت افتخاری بوده و ناظران ویژه، از میان داوطلبان واجد شرایط، انتخاب شده و درباره اجرای مأموریتهای محوله، راهنمایی خواهند شد.
لازم به اشاره است؛ در مقاطع زمانی تعیین شده، بهنـحو شایـستـه از هـمکاری ناظران ویژه، تـوسط بانک، قدردانی میگردد.
قابل توجه مشتریان گرامی بانک آینده:
برای عضویت افتخاری در طرح ناظران ویژه بانک آینده، کافی است؛ شماره ملیو نام شعبه خود را به معاونت بازاریابی و امور شعب بانک آینده، به نشانی الکترونیکی Nazeranevizheh@ba24.ir ارسال نمایید.