پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247751 تاریخ : 1395/08/09-09:03:13
,2,
در بانکداری جامع، زیربنای اصلی مبتنی بر پاسخگویی و مشتری مداری است

عضو هیأت مدیره در استان فارس:

در بانکداری جامع، زیربنای اصلی مبتنی بر پاسخگویی و مشتری مداری است

سید ولی‌اله فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در بازدید از اداره امور شعب استان فارس به تبیین رویکردهای جدید حوزه بانکداری پرداخت و گفت: در بانکداری جامع، زیربنای اصلی مبتنی بر پاسخگویی و مشتری‌ مداری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازبانک ملی،  وی در این بازدید که کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور، شهرآشوب رئیس اداره کل سرمایه انسانی و ملک‌نیا رئیس اداره کل سازمان و روش‌ها او را همراهی می‌کردند، مدیریت را یک فرآیند دو سویه پرسشگر- پاسخگو دانسته و گفت: مدیران باید برای طرح هرگونه پرسش، پاسخ راهبردی داشته باشند. 

عضو هیات مدیره بانک در ادامه ضمن برشمردن رویکردهای موفق و ناموفق بانکداری دنیا افزود: لازمه شناخت عوامل کلیدی موفقیت، اقدام شجاعانه در تغییر رویکردهاست. 

وی گفت: یکی از مصادیق مهم تغییر نگرش، نگاهی جدی و ریشه‌ای به مشتری محوری و خلق ایده‌هایی است که بازتاب آن در رضایتمندی مشتریان نمود پیدا می‌کند. 

دکتر فاطمی افزود: ارتباط صمیمی با مشتری و توجه به نیازها و انتظارات وی به عنوان عضو مهم خانواده بانک، همواره در بانک ملی ایران به عنوان یک اصل مهم و اساسی مورد توجه مسئولان عالی بانک و کارکنان بوده است. 

وی خاطر نشان کرد در بانکداری جامع حق انتخاب خدمات با مشتری است و همکاران باید عملکرد خود را با سلایق و نقطه نظرات مشتریان منطبق کنند. 

عضو هیأت مدیره افزود: ارتباط این دو عنصر رفتار سازمانی( بانکدار و مشتری) در بانکداری جامع، مبتنی بر منافع سازمان است، چرا که در این رویکرد مشتری نیز خود را وفادار به حفظ و ارتقاء جایگاه سازمان می‌داند. 

در این همایش همچنین کریمی جذب منابع و تخصیص به واحدهای تولیدی و نیز توسعه اشتغال و رونق اقتصادی را مورد تأکید قرارداده و گفت: نقش بانک ملی ایران در توسعه طرح‌های خرد و کلان اقتصادی ارزنده و مطلوب بوده است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت. 

وی خواستار تلاش و جدیت بیشتر کارکنان در جلب رضایت مشتریان و تأمین انتظارات آنان شد. کریمی جایگاه بانک ملی ایران در ذهن اقشار جامعه را رفیع توصیف کرده و افزود: بانک ملی ایران از دیرباز مورد وثوق و اعتماد مردم بوده است. 

شایان ذکر است عضو هیأت مدیره و هیأت همراه با حضور در چند شعبه حوزه شهرستان مرودشت از نزدیک با همکاران دیدار و در جریان مسائل و موضوعات آنان قرار گرفت. 

همچنین فاطمی اردکانی و هیأت همراه در این سفر از واحد تولیدی دایتی که با مشارکت بانک ملی ایران مورد بهره‌برداری قرار گرفته است بازدید به عمل آوردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 130
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران