پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 134993 تاریخ : 1394/04/08-01:27:27
,15,16,17,
دریافت27 جایزه توسط سامسونگ در جشنواره « شیرهای» کن(Cannes Lions)

ثبت یک رکورد جدید برای سامسونگ

دریافت27 جایزه توسط سامسونگ در جشنواره « شیرهای» کن(Cannes Lions)

با برنده شدن 27 جایزه در 20 زمینه، شرکت سامسونگ الکترونیکس رکورد جدیدی در جشنواره « شیرهای» کن (Cannes Lions)کهبزرگ‌ترین جشنواره تبلیغاتی جهان است، ثبت کرد.

سامسونگ این موفقیت را با کمپین «رونمایی از استعدادها»(Launching People) به دست آورد. کمپینی که در این جشنواره مجموعاً موفق به کسب هفت جایزه مختلف شد.این کمپین با تشویق کاربران بهطرحایده‌ها و آرزوهایشان و همچنین به اشتراک گذاشتن آن‌ها با سامسونگ، موفق شدبه آرزوهای مردم، رنگ واقعیت ببخشد.
وون پیو هونگ، مدیر ارشد بخش بازاریابی شرکت سامسونگ، در این باره گفت: «موفقیت ما، نتیجه تلاش سامسونگ برای درگیر کردن مخاطبان از سراسر دنیا است تا به آن‌ها کمک کنیم نیازهای خود را بهتر بشناسند. این فعالیت‌ها در راستای فلسفه شرکت سامسونگ طرح‌ریزی شده‌اند که همواره می‌کوشد زندگی مصرف‌کنندگان را به کمک نوآوری‌های دیجیتال، پربارتر کند.» وی ادامه داد: «سامسونگ برندی است که برای تسهیل زندگی مصرف‌کنندگان تلاش می‌کند و کمپینLaunching People(رونمایی از استعدادها)به ما کمک می‌کند تا ازطریقمحصولاتوخدمات نوآورانه‌مان به این هدف دست یابیم.»
در این جشنواره، اپلیکیشن «به من نگاه کن» (Look at me)که برای کودکان مبتلا به اوتیسم طراحی شده است نیز،برنده پنج جایزه ازجملهجایزهطلادر گروه تکنولوژی‌های فضای مجازیشد. از دیگر کمپین‌های جذاب سامسونگ که در این جشنواره موفق به دریافت هفت جایزه شد، کمپین «کامیون ایمن»(Safety Truck) بود. این کمپین که به منظور جلوگیری از تصادفات جاده‌ای طراحی شده، جایزه‌ایرا از آن خود کرد که هرساله به ایده‌های پیشرویی اهدا می‌شود که بتوانند مسیر جدیدی برای صنعت تعیین کنند. اپلیکیشن «حافظه ذخیره» (Back up Memory)نیز برنده سه جایزه مختلف از این جشنواره شد. این اپلیکیشنبرای آن دسته از مبتلایان به آلزایمر که هنوز در مراحل اولیه آن به سر می‌برند طراحی شده است. همچنین «دستان شنوا»(Hearing Hands) که یک سرویس مخصوص زبان اشاره‌ است نیز دو جایزه برنز از این جشنواره دریافت کرد.
امسال شصت و دومین سال برگزاری جشنواره بین‌المللی خلاقیت«شیرهای» کن بود که در آن شرکت‌هایی از 90 کشور جهان، بیش از 40 هزار اثر را در زمینه‌های مختلفی چون تبلیغات تلویزیونی و مطبوعاتی، بازاریابی و روابط عمومی در 20 دسته‌بندی مختلف به نمایش گذاشتند./



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران