پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494459 تاریخ : 1398/09/10-09:36:47
,2,
درک نیاز مشتری، اولین گام ورود به عرصه بانکداری دیجیتال

درک نیاز مشتری، اولین گام ورود به عرصه بانکداری دیجیتال

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه درک نیاز مشتری، اولین گام ورود به عرصه بانکداری دیجیتال است، گفت: اجرای فرهنگ بانکداری دیجیتال، تغییر فرایندها و بروزرسانی آنها در راستای دیجیتالی شدن بانک و همچنین پرهیز از اقدامات جزیره ای و داشتن تفکر سیستمی در گام های بعد بسیار حائز اهمیت هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان کرمان و ارائه راهکارهای تحقق اهداف که با حضور فرهاد معقول مدیر امور منطقه دو کشور، سعدالله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، مختار محمدی رئیس اداره کل حسابداری و بودجه و مسئولین اداره امور، روسای شعب، کارشناسان و روسای دوایر ستادی استان برگزار شد، با تاکید بر لزوم توجه به توسعه بانکداری دیجیتال گفت: وزارت اقتصاد و دارایی از ابتدای سال، طرح اقتصاد هوشمند و بانکداری دیجیتال را مطرح و سند آن را به بانک ابلاغ کرد که بر اجرای آن توصیه شده است.

وی تصریح کرد: حرکت به سمت نیازهای مشتری، کاهش هزینه ها، استفاده درست از منابع و داده ها و تبدیل آن به دانشی در راستای انجام خدمات بهتر از مزایای اجرای این طرح هستند و باید در این عرصه آگاهانه گام برداشت.

شایان به لزوم بررسی و پایش تاثیرات تصمیمات در واحدها پرداخت و همچنین اطمینان از عدم افزایش هزینه ها در راستای  اجرای طرح مذکور را مورد تاکید قرار داد و گفت: اساساً بانکداری دیجیتال به معنای خرید فناوری نبوده بلکه تغییر در فرایند کسب و کار است.

این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران عنوان کرد: با ارائه یک محصول نمی توانیم بگوییم دیجیتالی شده ایم بلکه این فرایند باید در تمامی عرصه ها صورت گیرد و تبدیل به فرهنگ شود. به عنوان مثال در بخش اعتباری تاثیر نقش نیروی انسانی در قضاوت برای اعطای تسهیلات بانکی باید کمتر شده و این مهم با تکیه بر سیستم مبتنی بر پایه داده ها، پیشینه مشتری و اعتبارسنجی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تنها در این صورت است که می توانیم بگوییم در راه دیجیتالی شدن گام برداشته ایم، استقرار سیستم جامع تسهیلات بانک ملی ایران را گامی بزرگ و موثر در این عرصه دانست.

تاکید بر دستیابی به اهداف بانک

فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور با اشاره به تاکیدات مدیرعامل بانک درخصوص راهبردهای اساسی سودآوری و حرکت پر شتاب تر به سوی بانکداری دیجیتال، لازمه تحقق این هدف را تلاش همه جانبه همکاران و استفاده بهینه از همه ظرفیت ها عنوان کرد.

وی در ادامه بر داشتن برنامه دقیق و عملیاتی در استان و استفاده حداکثری از ابزارها و محصولات بانک تاکید کرد.

لزوم استقرار طرح برند بوک

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک نیز ضمن تاکید بر استقرار طرح برند بوک در بانک ملی ایران، آن را محصول تحقیقات دو ساله در عرصه یکسان سازی برند بانک دانست و بر اجرای دقیق آن در سراسر کشور تاکید کرد.

 سعد الله عیسی زاده تضییع اموال بیت المال را در اغتشاشات اخیر حرکتی کور و ناشی از ضعف و استیصال دشمنان جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران دانست و ضمن محکوم کردن آن، از تلاش ها و زحمات شبانه روزی همکاران در برقراری و تداوم خدمات بانکی به مشتریان ارجمند بانک قدردانی کرد.

تاکید بر جذب منابع ارزان قیمت

مختار محمدی رئیس اداره کل حسابداری و بودجه بانک نیز با ارائه مدل ساختار ترازنامه بانک، به تشریح عوامل موثر بر دارایی ها و همچنین سودآوری بانک پرداخت.

 وی با اشاره به لزوم افزایش و جذب سپرده های ارزان قیمت، ترکیب منابع را نیز مورد تاکید قرار داد و رشد متوازن دارایی ها و بدهی ها را از عوامل موثر بر سودآوری بانک برشمرد.

همچنین جاوید قوامی رئیس اداره امور شعب استان کرمان نیز گزارشی از آخرین وضعیت عملکرد، برنامه ها و اهداف بانک ملی استان تا پایان سال جاری ارائه کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 189
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران