پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 211600 تاریخ : 1395/04/10-12:24:32
,15,16,
درخشش سامسونگ در جشنواره «شیرهای» کن 2016  (Cannes Lions)

کسب 29 جایزه توسط سامسونگ

درخشش سامسونگ در جشنواره «شیرهای» کن 2016 (Cannes Lions)

سامسونگ الکترونیکس موفق شد 29 جایزه مختلف، ازجمله «خلاق‌ترین بازاریاب سال» (Creative Marketer of the Year) را در جشنواره «شیرهای کن» (Cannes Lions) که بزرگ‌ترین جشنواره تبلیغاتی جهان به‌حساب می‌آید، از آن خود کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت : این جایزه هرسال به شرکت‌هایی اهدا می‌شود که گام‌هایی خلاقانه‌ در مسیر پیشرفت بازاریابی برداشته‌اند. جایزه «خلاق‌ترین بازاریاب سال» برای تمرکز سنجیده و هدفمند سامسونگ بر کمپین‌هایی با محوریت مصرف‌کننده و همچنین تلاش‌های مستمر این شرکت در جهت ارتقا خلاقیت و رشد بازاریابی در جهان اهدا شده است.
این جایزه حاصل 11 کمپین منحصربه‌فرد سامسونگ بوده که هرکدام از آن‌ها با این هدف طراحی شده‌اند که از طریق فناوری‌ها و محصولات نوین، چشم‌انداز سامسونگ را برای بهینه‌سازی زندگی مردم و ایجاد دنیایی بهتر، تحقق بخشند. درنهایت تعهد فراگیر و مداوم سامسونگ نسبت به خلاقیت و بازاریابی الهام‌بخش در این کمپین‌ها موجب شد که سامسونگ به‌عنوان نخستین شرکت کره‌ای موفق به کسب جایزه «خلاق‌ترین بازاریاب سال» شود.
دو کمپین brainBAND و Voices of Life، بخشی از کمپین بزرگ سامسونگ یعنیLaunching People  هستند که در این جشنواره موردتوجه قرار گرفتند. کمپینLaunching People  به‌واسطه رویکرد خلاقانه برای بازنمایی ارزش‌های اجتماعی و نیز تشویق کاربران به طرح ایده‌ها و آرزوهایشان و همچنین به اشتراک گذاشتن آن‌ها با سامسونگ، موفق شد به آرزوهای مردم رنگ واقعیت ببخشد و به‌طور گسترده در سراسر دنیا و به‌خصوص در مراسم شیرهای کن مورد استقبال قرار گیرد.
brainBAND یک راه‌حل پوشیدنی است که همانند ضربه‌گیر عمل می‌کند و برای کنترل و محافظت از اصابت ضربه به سر در ورزش طراحی شده است. این کمپین، شش جایزه ازجمله جایزه طلای بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید را به دست آورد. نرم‌افزار Voices of Life نیز که در این جشنواره مورداستقبال قرار گرفت، نرم‌افزاری است که برای کودکانی که زودتر از موعد به دنیا آمده‌اند و در دستگاه نگهداری می‌شوند طراحی شده است. این نرم‌افزار صدای مادر و صدای قلب او را به کودک می‌رساند و به او احساس نزدیکی به مادر را القا می‌کند.
یکی دیگر از محصولاتی که در این جشنواره موردتوجه واقع شد و توانست دو جایزه را از آن خود کند، کلاه شنای BlindCap است. این کلاه شنا مخصوص شناگرانی طراحی شده که اختلال بینایی دارند و به آن‌ها اخطار می‌دهد که به خط پایان نزدیک می‌شوند. این کلاه هوشمند از استاندارد جهانی برخوردار است و در آینده‌ای نزدیک در رقابت‌های المپیکی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.  
یونگ‌هی لی، نایب‌رئیس بازاریابی جهانی ارتباطات تجاری موبایل در سامسونگ، می‌گوید: «موفقیت سامسونگ در کسب جایزه «خلاق‌ترین بازاریاب سال» که شناخته‌شده‌ترین جایزه در حوزه بازاریابی محسوب می‌شود، نتیجه همکاری نزدیک تمامی کارکنان بازاریابی سامسونگ و آژانس‌های همکار است. ما بر توسعه جهانی فلسفه سامسونگ با ارائه کمپین‌های بازاریابی انسان‌محور و هدفمند، متمرکز خواهیم ماند تا سامسونگ را به دوست‌داشتنی‌ترین برند دنیا تبدیل کنیم.»
امسال شصت و سومین سال برگزاری جشنواره بین‌المللی خلاقیت «شیرهای» کن بود که با حضور 15000 متخصص ارتباطات خلاق، تبلیغات و بازاریابی برگزار شد. در این جشنواره 43 هزار اثر در 24 بخش مختلف، ازجمله تبلیغات تلویزیونی، رسانه‌ای و محیطی، بازاریابی و روابط‌عمومی آنلاین به نمایش درآمدند./



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران