پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514397 تاریخ : 1399/03/25-13:42:32
,1,
داتین فروش و صدور بیمه نامه شخص ثالث را الکترونیکی کرد

داتین فروش و صدور بیمه نامه شخص ثالث را الکترونیکی کرد

همزمان با شیوع کرونا و در راستای دیجیتالی شدن هر چه بیشتر خدمات صنعت بیمه، داتین با ارائه زیرساخت های استعلام و صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث، امکان فروش الکترونیکی بیمه نامه را برای بیمه گزاران شرکت های طرف قرارداد خود از ابتدای سال 99 فراهم کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، فروش آنلاین بیمه نامه، گامی مهم در جهت حفظ سلامتی و صرفه جویی در وقت بیمه گزاران است. با این امکان جدید، بیمه گزاران شرکت های بیمه طرف قرارداد شرکت داتین می توانند بدون مراجعه حضوری، اطلاعات اولیه خود را در درگاه الکترونیکی شرکت ها به صورت آنلاین ثبت و بیمه نامه خود را دریافت کنند.

فروش آنلاین بیمه نامه مطالبه ای بود که بیمه مرکزی همزمان با شیوع بیماری کرونا و در راستای حرکت در بستر دیجیتال و تسهیل دسترسی بیمه گزاران از شرکت های بیمه مدنظر داشت. داتین به عنوان تامین کننده زیرساخت و نرم افزارهای صنعت بیمه که تاکنون راهکار بیمه گری خود را در شرکت های بیمه پاسارگاد، کوثر، حکمت صبا و باران پیاده سازی کرده، دیجیتالی شدن تمامی فرایندهای صنعت بیمه و تغییر در سطح کیفی ارائه خدمات را در دستور کار قرار داده و در تلاش است نقش مهمی را در توسعه کسب و کار شرکت های بیمه و افزایش رضایت مندی بیمه گزاران ایفا کند.

در این راستا، داتین به زودی و در آینده نزدیک از پیاده سازی کامل دیگر فعالیت ها و اقدامات خود در حوزه الکترونیکی شدن خدمات خبر خواهد داد.

فروش آنلاین بیمه نامه، گامی مهم در جهت حفظ سلامتی و صرفه جویی در وقت بیمه گزاران است. با این امکان جدید، بیمه گزاران شرکت های بیمه طرف قرارداد شرکت داتین می توانند بدون مراجعه حضوری، اطلاعات اولیه خود را در درگاه الکترونیکی شرکت ها به صورت آنلاین ثبت و بیمه نامه خود را دریافت کنند.

فروش آنلاین بیمه نامه مطالبه ای بود که بیمه مرکزی همزمان با شیوع بیماری کرونا و در راستای حرکت در بستر دیجیتال و تسهیل دسترسی بیمه گزاران از شرکت های بیمه مدنظر داشت. داتین به عنوان تامین کننده زیرساخت و نرم افزارهای صنعت بیمه که تاکنون راهکار بیمه گری خود را در شرکت های بیمه پاسارگاد، کوثر، حکمت صبا و باران پیاده سازی کرده، دیجیتالی شدن تمامی فرایندهای صنعت بیمه و تغییر در سطح کیفی ارائه خدمات را در دستور کار قرار داده و در تلاش است نقش مهمی را در توسعه کسب و کار شرکت های بیمه و افزایش رضایت مندی بیمه گزاران ایفا کند.

در این راستا، داتین به زودی و در آینده نزدیک از پیاده سازی کامل دیگر فعالیت ها و اقدامات خود در حوزه الکترونیکی شدن خدمات خبر خواهد داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران