او ادامه داد: افزایش میزان افتخارات شرکت بیمه رازی تاثیر بسزایی بر ارائه خدمات به ذینفعان، بیمه گذاران و همکاران دارد و اولویت اصلی شرکت بیمه رازی ارائه خدمات مطلوب و نوین به ذینفعان است.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی خاطرنشان کرد: در سال 1402 آغاز بسیار خوبی را به ثبت رساندیم و تا 25 اردیبهشت ماه عملکرد شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 250 درصدی به ثبت رسیده است.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی خاطرنشان کرد: فعالیت شعب استانی باید همسو با فعالیت و رشد ستاد باشد زیرا ستاد و شعب دارای یک نقشه راه واحد و همسو است و تاکید بر آن است که هر حوزه توجه ویژه بر وظایف خود داشته باشد.

او یادآور شد: در روزهای گذشته قراردادهای مناسبی در شرکت بیمه رازی به امضا رسیده که در ماه های گذشته همراهی و همکاری ستاد و شعب بیش از گذشته افزایش یافته و دستاوردهای فعلی، خروجی افزایش سطح ارتباطات داخلی است.

جباری افزود: شرکت بیمه رازی در تمام سطوح و مدیریت ها باید برنامه مشخص و مدونی در زمینه ارائه خدمات به بیمه گذاران و مشتریان داشته باشد و این موضوع در حالی مطرح می شود که این شرکت چند اکانت بزرگ در حوزه بانکداری و زیرساخت مالی کشور را به عنوان بیمه گذاران خود انتخاب کرده است.

او ادامه داد: بیمه رازی باید به عنوان شرکت مشاور بیمه ای به بیمه گذاران بزرگ، خانواده بیمه گذاران و مشتریان آن ها خدمات ارائه کند.

مدیرعامل بیمه رازی وصول مطالبات در هر سازمان به ویژه شرکت های صنعت بیمه را همچون خون برای بدن انسان دانست و بیان کرد: با وصول به موقع مطالبات از سوی واحدهای مالی، فنی و شعب استانی می توان در زمان مناسب سرمایه گذاری قابل توجهی انجام شود.

او در ادامه خلاقیت، نوآوری و ارائه طرح های جدید و نوین را در کنار وصول به موقع مطالبات از اولویت های فعالیت شرکت بیمه رازی دانست و خاطرنشان کرد: انتظار بر آن است تا خلاقیت در تمام بخش های شرکت در زمینه ارائه خدمات، طراحی خدمت جدید و اصلاح و بهبود شیوه و فرآیندهای شرکت قابل لمس و مورد توجه قرار گیرد.

جباری تاکید کرد: در زمینه ارائه طرح های خلاقانه، نیروی انسانی شرکت که هر کدام دارای ظرفیت های خاصی هستند، می توانند تاثیر قابل توجهی داشته باشند و خلاقیت بیش از گذشته در این شرکت خود را نشان دهد.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی بیان کرد: در زمینه ارائه خدمات نوین به بیمه گذاران و ذینفعان، دریافت اطلاعات و نظرات بیمه گذاران بسیار ارزشمند است از این رو هر سطح از بیمه رازی باید با ارتباط با بیمه گذاران و مخاطبان این شرکت، برنامه عملیاتی خود را در زمینه ارائه خدمات به روز کند.