به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، در ابتدای این مراسم دکتر کامبیز پیکارجو، مدیر عامل بیمه آرمان ضمن آرزوی موفقیت برای خانواده بیمه آرمان و همچنین فعالان صنعت بیمه، از شبکه فروش و فعالان و همچنین دست اندرکاران معاونت بازاریابی و فروش بخاطر برگزاری موفق این جشنواره قدردانی کرد.
مدیرعامل بیمه آرمان در ادامه اظهار داشت: شرکت از سال 98 وارد یک دوره بازسازی شده و اقدامات بسیاری را انجام داده که منجر به ساختارسازی، برنامه ریزی تشکیلات شده است.
پیکار جو تاکید کرد: بیمه آرمانی که در دو سال گذشته با زیان عملکرد روبرو بوده است در سال 98 توانست از شرایط زیان ده بیرون آمده و به سود عملیات برسد.
مدیر عامل بیمه آرمان افزود: در بخش مالی سعی بر آن داشته ایم از قابل وصول بودن حق بیمه ها مطمئن شویم و با وجود کم و کاستی های موجود که دوره به دوره قابل حل شدن هستند، در حال حاضر معاونت فنی ثبات داشته و به استانداردهای لازمی که در برنامه داشتیم رسیده ایم. همچنین بخش مدیریت ریسک به همراه مدیریت فنی، بخوبی توانسته ریسک های موجود را کنترل کند.
وی تاکید کرد: حضور دکتر الماسی به عنوان به عنوان معاونت بازار یابی و فروش باعث شد تحرکات جدیدی در بخش فروش ایجاد شده و ایده های جدیدی در آن پایه گذاری شود.
مدیر عامل بیمه آرمان مشکلات رایج در صنعت بیمه را عدم ارائه نرخ های فنی، عدم توان وصول حق بیمه و همچنین عدم توان ارائه خدمات خسارتی متناسب با تعهد دانست و گفت: این مسائل تقریبا در تمام شرکت های بیمه به چشم می خورد و زمانی برطرف می شوند که ساختار از پایه به صورت درست برنامه ریزی شود.
مدیر عامل بیمه آرمان از نظارت بیشتر بر عملکرد فروش شعب خبر داد و افزود: با مشورت با همکاران به این نتیجه رسیده ایم که حدود اختیارات شعب و نمایندگان متناسب با توانمندی ها و تجربه شان افزایش پیدا کند و ستاد مرکزی به جای اینکه مشغول نرخ دادن باشد، بیشتر به راهنمایی و هدایت مجموعه فروش باشد.
پیکارجو اعلام کرد: در گام بعدی با تفویض اختیارات مناسبی که از اول تیرماه اعمال می شود، به شعب و نمایندگان متناسب با توانمندی و تجربه هایشان اختیاراتی داده می شود تا بتوانند به بهترین نحو ممکن در بازار فعلی صنعت بیمه فعالیت کنند.